خسرو کفیلی

مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران از عملکرد کادر جدید این تیم در آماده کردن ملی پوشان وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی حمایت کرد.
مسعود قاسمی در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری کشورمان به رقابتهای آسیایی که یکی از پیکارهای گزینشی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز هست ، گفت : با اینکه کادر جدید تیم ملی وزنه برداری ایران زمان اندکی در اختیار داشت ولی حدنصاب های کسب شده از سوی دعوت شدگان به اردو حاکی از پیشرفت آنان در این مدت بوده است.
بدون تردید در صورتی که این کادر زمان بیشتری در اختیار داشت ، اکنون دعوت شدگان به اردوی تیم ملی به حدنصاب های تعیین شده دست یافته بودند.
او با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت :‌ استفاده از نیروهای جوان و با تجربه در ترکیب کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نویدبخش روزهای خوبی برای این تیم است.
نواب نصیرشلال که خود از قهرمانان وزنه برداری ایران می باشد ضمن داشتن دانش این رشته ورزشی در کار خود بسیار منضبط است ، او در کنار بهمن زارع با تجربه و استفاده از دانش وحید ربیعی با داشتن تحصیلات عالیه ، کادر بسیار خوبی را تشکیل داده اند .
قاسمی به دعوت از شماری از وزنه برداران جوان و با تجربه به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی اشاره و بیان کرد : کادر فنی تیم ملی افزون بر دعوت از وزنه برداران با تجربه ای همچون سهراب مرادی و کیانوش رستمی از شماری از وزنه برداران جوان نیز برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است ، این وزنه برداران جوان شاید به رقابتهای آسیایی اعزام نشوند ولی آنان پشتوانه های تیم ملی هستند و بزودی دوبنده این تیم را برتن خواهند کرد.
او تصریح کرد : افزون بر حضور وزنه بردارانی همچون مرادی و رستمی در اردوی تیم ملی ، وزنه بردارانی بسان علی داودی ، مصطفی جوادی و … نیز در این اردو حضور دارند ، که این امر حاکی از داشتن تیم قدرتمند برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی است.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران بااشاره به افتخارات کسب شده از سوی ملی پوشان کشورمان در رقابتهای آسیایی اظهارداشت : تیم ایران همیشه در رقابتهای آسیایی یکی از مدعیان قهرمانی در بخش تیمی بوده است ، این تیم نیز با داشتن وزنه برداران قدرتمند همچنان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با تیم هایی همچون چین ، ازبکستان، قزاقستان و … خواهد داشت ، ضمن آنکه در برخی از اوزان نیز ملی پوشان کشورمان برای کسب مدال طلا رقابت سختی با دیگر وزنه برداران خواهند داشت.
او که به تازگی از اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران دیدن کرده است در باره وضعیت سهراب مرادی نیز گفت : مرادی هم بسان دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی تمریناتش را به خوبی انجام می دهد، من معتقدم اگر مصدومیت کتف این وزنه بردار بهبود کامل یافته باشد ، مرادی بار دیگر می تواند به افتخارات گذشته اش دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید