خسرو کفیلی
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران خواستار اعزام رسول معتمدی به رقابتهای آسیایی کره جنوبی حتی در صورت ناآمادگی این وزنه بردار شد.
علی جباری با اشاره به مصدومیت رسول معتمدی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور حادث شد و شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را از دست داد ، با بیان این مطلب گفت : پس از آنکه معتمدی شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را داشت از دست داد ، برای اینکه این وزنه بردار شانس حضور در این بازی ها را داشته باشد حتما باید به کره جنوبی محل برگزاری رقابتهای آسیایی که دومین مرحله از رقابتهای گزینشی بازی های فوق نیز هست ، اعزام شود.
با توجه به اینکه معتمدی دوران مداوا را پشت سر گذاشته است و در آینده بسیار نزدیک تمرینات خود را آغاز خواهد کرد این امکان وجود دارد که او به شرایط ایده آل نرسد ولی با این وجود معتمدی باید به رقابتهای آسیایی کره جنوبی اعزام شود و وزن کشی کند تا نامش در فهرست شرکت کنندگان در این مسابقات قرار گیرد.
در رقابتهای جهانی کلمبیا نیز شاهد آن بودیم که برخی از بهترین وزنه برداران جهان نیز با حضور در این رقابتها تنها به وزن کشی پرداختند.
جباری که هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را نیز برعهده دارد ، گفت : شرایط معتمدی به گونه ای است که نمی تواند این تیم را در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور همراهی کند و ما بدون این وزنه بردار برای کسب عنوان قهرمانی با تیم های شرکت کننده در لیگ به ویژه تیم ملی حفاری اهواز که در صدر جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد ، به رقابت خواهیم پرداخت.
او به پیشتازی تیم ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ اشاره کرد و گفت : ما می توانستیم اختلاف خود را با تیم ملی حفاری اهواز صدرنشین این رقابتها به ۱۳ و یا ۱۴ امتیاز برسانیم ولی متاسفانه با اینکه از عملکرد وزنه برداران ذوب آهن رضایت دارم ولی برخی از وزنه برداران این تیم در حرکات یک ضرب انتظارات را برآورده نکردند ولی من ناامید نیستم و در هفته سوم لیگ با تمام توان برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت خواهیم پرداخت.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در باره عملکرد تیم های ملی حفاری اهواز و سایپا دو رقیب این تیم برای کسب عنوان قهرمانی اظهارداشت : اهوازی ها عملکرد خوبی در هفته دوم داشتند ولی تیم سایپا نسبت به هفته اول افت کرده بود نبود کیانوش رستمی در کاهش امتیازات تیم سایپا نیز نقش بسزایی داشت.
بی شک این سه تیم در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران رقابت سخت و فشرده ای را برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت .
جباری در باره عدم حضورش در انتخابات کمیسیون مربیان فدراسیون وزنه برداری اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم که هیات وزنه برداری استان اصفهان دیر به من این مطلب را اعلام کرد . این هیات درست در روزی که انتخابات برگزار می شد به من از برگزاری انتخابات کمیسیون مربیان فدراسیون وزنه برداری خبر دادو من نتوانستم در این انتخابات شرکت کنم .
او تصریح کرد : اکنون ماه هاست که هیات وزنه برداری استان اصفهان رییس ندارد و زمان سرپرست این هیات نیز به پایان رسیده است و همین امر سبب شده است که پیشکسوتان وزنه برداری استان اصفهان از شرایط وزنه برداری این استان ناراضی باشند.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج خود را نامزد شرکت در این انتخابات کرده اند و وضعیت جلیل امیری هنوزمشخص نیست من امیدوارم هر یک از این نفرات که به عنوان رییس انتخاب شدند برای این رشته ورزشی مثمر ثمر باشند و به وزنه برداری کشور سروسامانی بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید