خسرو کفیلی

ملی پوش دسته ۶۷ کیلوگرم وزنه برداری ایران به علت مشاوره غلط شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو را از دست می دهد؟
گفته می شود حافظ قشقایی ملی پوش دسته ۶۷ کیلوگرم وزنه برداری به علت دریافت مشاوره غلط از شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو امتناع کرده است.
دارنده مدال نقره رقاابتهای جهانی تایلند که در آخرین رکوردگیری صورت گرفته از ملی پوشان وزنه برداری ایران در آکادمی ملی المپیک به رکوردهای نسبتا خوبی دست یافته بود و نامش در فهرست نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در بابلسر قرار داشت ، پس از مشورت با برخی از افراد تصمیم گرفت در این اردو حضور نیابد و عملا به نظر می رسد که شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو را از دست می دهد.
این وزنه بردار استان کرمانشاه که نامش در فهرست ملی پوشان وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، قرار نداشت پس از اطلاع از این امر و پس از مشورت با برخی از افراد به این نتیجه رسید که در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز شرکت نکند.
گفته می شود که قشقایی انتظار داشت با قرار گرفتن در فهرست نفرات اعزامی تیم ایران به رقابتهای جهانی عربستان برای کسب تک مدال در حرکت دوضرب به رقابت با حریفان بپردازد که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از بررسی های به عمل آورده به این نتیجه رسید که این وزنه بردار هیچ شانسی برای کسب مدال در رقابتهای جهانی ندارد و به همین خاطر نام او را در فهرست تیم اعزامی قرار نداد.
با عدم حضور قشقایی در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در بابلسر که از چند روز پیش در این شهر دایر شد به نظر می رسد این وزنه بردار بسان دو سال پیش که در روزهای پایانی اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای آسیایی ازبکستان اردو را ترک کرد ، شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو را نیز از دست بدهد.
با توجه به زمان باقی مانده تا بازی های آسیایی هانگ ژو انتظار است که قشقایی در تصمیم خود تجدید نظر کند و از فرصتی که کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برای او بوجود آورده است استفاده کرده و خود را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو آماده کند.
تیتر: یوسفی دل به تدبیر کادر فنی بسته است

شانس علیرضا یوسفی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس کمرنگ شده است.
رکورددار دسته فوق سنگین جهان که پس از مصدومیت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی هم اکنون دوران نقاهت را می گذراند با مسجل شدن عدم حضورش در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان در عربستان که یکی از اصلی ترین رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بشمار می رود ، امیدش برای شرکت در این بازی ها بسیار کمرنگ شده است.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران از آیت شریفی و علی داودی دو ملی پوش فوق سنگین کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان استفاده خواهد کرد.
یوسفی که با حضور در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که چندی پیش در جیجو برگزار شد در جمع وزنه برداران شانس حضور در بازی های المپیک پاریس قرار گرفت ، اکنون چشم به تدبیر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دوخته است که زمینه حضور او را در چهار رویداد گزینشی دیگر فراهم کند.
ملی پوش قائمشهری تیم وزنه برداری ایران که دوران مداوای خود را در زادگاهش پی می گیرد با تشکیل مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است با حضور در اردو در کنار ملی پوشان وزنه برداری کشورمان تمرینات بدنسازی خود را انجام دهد

دیدگاهتان را بنویسید