خسرو کفیلی

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران از آٰغاز تمریناتش برای پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی کشورمان خبر داد.
محسن دادرس ملی پوش فوق سنگین تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای آسیایی بحرین و دارنده سه مدال برنز این مسابقات با بیان این مطلب افزود : پس از مصدومیت از ناحیه کتف و زانو با تزریق آمپول و اندکی استراحت و ریکاوری بار دیگر تمریناتم را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران و شرکت در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس آغاز کرده ام .
او گفت : با توجه به میزان آمادگی و مصدومیتم شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا را که نخستین پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بشمار می رود از دست دادم ولی تلاش خواهم کرد با رسیدن به حدنصابهای مطلوب نظر کادر فنی تیم ملی را بار دیگر به خود جلب کنم تا بتوانم شانس خود را برای حضور در بازی های المپیک بیازمایم.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران افزود : رقابتهای آسیایی و بازی های آسیایی هانگ ژو که سال آینده برگزار می شود ، حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را نیز دارند از همین رو تا بهمن سال جاری فرصت دارم رکوردهایم را به حدنصابی برسانم که بتوانم نظر کادر فنی تیم ملی را برای دعوت به اردوی تیم ملی جلب کنم.
هنوز تماسی با سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از بازگشت از رقابتهای آسیایی نداشتم ولی در زمان مناسب به او تماس خواهم گرفت و شرایطم را برای او تشریح خواهم کرد.
دادرس تصریح کرد : مطمئنا پیش از تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی ، یک دوره رکوردگیری از وزنه برداران به عمل خواهد آمد که تلاش می کنم در این رکوردگیری شرکت کنم .
ملی پوش سابق فوق سنگین وزنه برداری ایران به حضور علی داودی و آیت شریفی دووزنه بردار دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم کشورمان دراردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا اشاره کرد و گفت : من مطمئن هستم که داودی نسبت به رقابتهای آسیایی بیشتر وزنه خواهد زد و او حتی می تواند یکی از سکوهای قهرمانی رقابتهای جهانی را از آن خود کند ، شریفی نیز از شرایط خوبی برخوردار است و گفته می شود در تمرینات به حدنصابهای خوبی دست یافته است.
دادرس که دوران سربازی را می گذراند از حضورش در تیم پدافند هوایی برای شرکت در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران خبر داد و گفت : با توجه به اینکه دوران مقدس سربازی را می گذرانم ، این فصل برای این تیم نظامی وزنه خواهم داد. با توجه به اینکه به تازگی تمریناتم را آغاز کرده ام در هفته اول نمی توانم تیم پدافند را کمک کنم ولی در هفته های دوم و سوم با حریفان به رقابت خواهم پرداخت.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران از تیم های ذوب آهن اصفهان ، سایپا تهران و ملی حفاری اهواز به عنوان سه تیم مدعی قهرمانی لیگ یاد کرد و گفت : با توجه به ملی پوشانی که این سه تیم دراختیار دارند مطمئنا یکی از آنها عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد ولی تیم پدافند نیز وزنه بردارانی دارد که می توانند به نتایج خوبی دست یابند.
او در پایان از مسوولان فدراسیون وزنه برداری خواست پیکارهای لیگ را به جای متمرکز به صورت رفت و برگشت برگزار کنند چرا که برگزاری لیگ به صورت رفت و برگشت باعث ایجاد هیجان بیشتر و جذب تماشاگر در شهرهای مختلف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید