خسرو کفیلی

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران حضور دوباره اش در صحنه رقابتهای این رشته ورزشی را منوط به داشتن انگیزه عنوان کرد.
محمد زارعی وزنه بردار خوش اخلاق مرودشتی که به علت مصدومیت حضور در رقابتهای آسیایی بحرین را از دست داد با بیان این مطلب گفت : فاصله اندک برگزاری رقابتهای آسیایی بحرین و پیکارهای جهانی کلمبیا سبب شد که پس از آن مصدومیتی که در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای آسیایی بحرین برای من رخ داد و نبود زمان کافی برای ریکاوری برای شرکت در رقابتهای جهانی باعث گردید شرکت در هر دو رویداد را از دست دهم .
او افزود : پس از آن زیر نظر پزشکان به مداوا پرداختم و اکنون نیز به تمرینات سبک می پردازم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به زمان برگزاری رقابتهای آسیایی کره جنوبی که حکم انتخابی تیم بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، گفت : نزدیک به چهار ماه تا زمان برگزاری رقابتهای آسیایی باقی مانده است ، با توجه به اینکه من شرکت در رقابتهای جهانی را از دست دادم ، پیکارهای کره جنوبی فرصت مناسبی است که بار دیگر خود را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آماده کنم ولی شرایط بد اقتصادی که بیشتر افراد با آن روبه رو هستند و نداشتن انگیزه لازم بازگشتم به صحنه رقابتهای این رشته ورزشی را با اما و اگر روبه کرد کرده است.
من به خوبی می دانم که شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که یکی از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست برای من بسیار هستم چرا که امیدم را برای شرکت در این بازی ها دوچندان خواهد کرد.
با این حال اگر توانستم این انگیزه را در خود ایجاد کنم مطمئنا تمریناتم را برای پوشیدن دوبنده تیم ملی آغاز خواهم کرد.
او تصریح کرد : بی شک هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران که قرار است بهمن ماه سال جاری برگزار شود و یا رقابتهای قهرمانی کشور ، دو رویدادی خواهند بود که حکم انتخابی تیم ملی را خواهند داشت و کادر فنی تیم ملی در پایان این دو رویداد اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی را اعلام خواهند کرد.
ملی پوش سابق دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران به حضورش در یک دسته بالاتر در صورت بازگشتش به صحنه رقابتهای قهرمانی خبر داد و گفت : با توجه به شرایط سنی و فیزیک بدنی ام از این به بعد به یک دسته بالاتر خواهم رفت و به خوبی می دانم که در این دسته با حضور وزنه برداران قدرتمندی همچون کیانوش رستمی پوشیدن دوبنده تیم ملی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
زارعی در باره عملکرد ملی پوشان وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا نیز گفت : من به عنوان یک کارشناس نمی توانم در باره عملکرد دوستان و برخی رقیبان خود صحبت کنم و بهتر است در این باره کارشناسان ابراز نظر فرمایند ولی نفراتی که به رقابتهای جهانی اعزام شدند ، بهترین های ایران بودند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره عملکرد سجاد انوشیروانی که بیش از شش ماه است که به عنوان سرپرست هدایت فدراسیون وزنه برداری برعهده گرفته است ، گفت : به نظر من انوشیروانی در این مدت عملکرد خوبی داشته است.
انوشیروانی در این مدت با توجه به مشکلات مالی ای که با آن روبه رو بود به خوبی اردوهای آمادگی تیم های ملی را دایر کرد و تیم های کشورمان را به تمامی رقابتهای آسیایی و جهانی در دو بخش مردان و زنان اعزام نمود ضمن آنکه پشتوانه سازی تیم ملی را نیز آغاز کرده است ، علاوه بر آن بازسازی کمپ تیم های ملی را نیز شروع کرده است .
با توجه به فعالیت های زیر بنایی که آغاز شده است من امید دارم که وزنه برداری ایران در سال های نه چندان دور به روزهای اوج خود در جهان بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید