خسرو کفیلی

برای آنکه بار دیگر به عضویت تیم ملی وزنه برداری ایران درآیم ، باید به حدنصاب های خوبی در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور دست یابم .
پیمان جان دارنده مدال نقره رقابتهای وزنه برداری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی که پس از بازگشت از ترکیه دیگر توسط سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای آسیایی بحرین و جهانی کلمبیا دعوت نشد ، این مطلب را بیان کرد.
او گفت : پس از آنکه حضور در رقابتهای آسیایی بحرین و جهانی کلمبیا را به دلایلی که برای من مشخص نیست از دست دادم ، اکنون تلاش می کنم که بار دیگر به اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان دعوت شوم چرا که دو رویداد مهم را در سال آینده پیش رو داریم .
این دو رویداد از جمله رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز محسوب می شوند از همین رو از اهمیت بسیاری برای من که قصد دارم نخستین حضورم را در المپیک را تجربه کنم ، برخوردار است به همین خاطر تمام تلاش خود را معطوف به زدن وزنه های خوب در هفته سوم لیگ و در پی آن حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران خواهم داشت.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به حریفان قدرتمند خود برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم اظهارداشت : مهدی کرمی ، امیر عزیزی و علی هاشمی سه ملی پوش حال و سابق تیم ملی از جمله حریفانی هستند که من برای پوشیدن دوبنده تیم ملی با آنان رقابت خواهم کرد.
پیمان جان که به علت اندکی آسیب دیدگی در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به همراه کیانوش رستمی یکی از دو غایب بزرگ تیم سایپا محسوب شد ، افزود : اندکی آسیب دیدگی باعث شد که نتوانم تیم سایپا را در اهواز و در هفته دوم لیگ همراهی کنم .
با این وجود و با فیزیوتراپی انجام داده هم اکنون تمرینات خود را برای شرکت در هفته سوم آغاز کرده ام و امیدوارم با همیاری دیگر وزنه برداران این تیم بتوانیم در آخر فصل لیگ رده خوبی را در جدول رده بندی تیم های برتر برای تیم سایپا که پس از سال ها بار دیگر در وزنه برداری تیمداری کرده است ، بدست آوریم.
تیم سایپا در آخرین روزهای آغاز لیگ تشکیل شد و نتوانست یارگیری خوبی به عمل آورد با این وجود و در صورت تداوم حمایت مسوولان این باشگاه از رشته وزنه برداری مطمئنا در فصل آینده تیم سایپا بسان سال های نه چندان دور یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران خواهد بود.
ملی پوش سابق اردبیلی تیم وزنه برداری ایران در باره عدم حضورش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون وزنه برداری اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم که هیچ کس از من حتی برای شرکت در انتخابات این کمیسیون برای رای دادن دعوت به عمل نیاورد . با این وجود برای منتخبان این کمیسیون آرزوی موفقیت دارم .
این وزنه بردار اردبیلی به دیدار اخیرش با سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در زادگاهش اشاره کرد و گفت : در این دیدار در باره مباحث مختلف گفت وگو کردیم، حضور علی حسینی در راس کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز در پرده ابهام قرار دارد چرا که نخست باید نخست انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برگزار شود و پس از مشخص شدن رییس نوبت به چیدمان اعضای کادرهای فنی تیم های ملی و دست اندرکاران این فدراسیون است.
جان در باره سجاد انوشیروانی و ایوب بهتاج دو نامزد تصدی پست ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز گفت : من افتخار آن را داشته ام که شاگرد هر دو نفر از آنان باشم .
اولین اعزام من به همراه تیم اردبیل در زمان مدیرکلی بهتاج در اداره کل ورزش وجوانان اردبیل بود ، در آن زمان بهتاج زحمات بسیاری را برای وزنه برداری استان متقبل شد ضمن آنکه انوشیروانی نیز در مدتی که سرپرست فدراسیون وزنه برداری شده است گام های بلندی را برای پیشرفت این رشته ورزشی برداشته است من امیدوارم هر کدام یک از این دو نفر به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری برگزیده شدند بتوانند در راستای رشد و پویایی این رشته ورزشی گام های موثری را بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید