خسرو کفیلی

در صورت حضور در رقابتهای وزنه برداری قهرمان جهان در ریاض ، تک مدال حرکت یک ضرب دسته ۱۰۹ کیلوگرم را کسب می کردم .
امیر عزیزی ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که در آخرین روزهای اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جهانی عربستان از اردوی تیم ملی کنار رفت با بیان این مطلب گفت : با توجه به حدنصابهایی که در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران کسب کرده بودم در صورتی که به عنوان یکی از دو نماینده دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران به این مسابقات اعزام می شدم ، مطمئنا تک مدال برنز حرکت یک ضرب این دسته را از آن خود می کردم .
او که به هنگام اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای فوق جای خود را به پیمان جان داد ، گفت : مهدی کرمی و پیمان جان دو ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای فوق به همراه دیگر ملی پوشان کشورمان به کسب بهترین نتیجه در این مسابقات می اندیشیدند و من مطمئنا که آنان تمام تلاش خود را انجام دادند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران از اکبر ژوریاف و روسلان نورالدین اف دو وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم ازبکستان که سال هاست در این دسته مدال های جهانی ، آسیایی و المپیک را از آن خود می کنند ، به نکویی یاد کرد و اظهارداشت : این دو وزنه بردار نابغه وزنه برداری هستند و امسال نیز توانستند عناوین اول و دوم این دسته را از آن خود کنند‌، وزنه برداری که بخواهد جایگاه یکی از این دو وزنه بردار را در رقابتهای جهانی بگیرد باید تلاش بسیاری انجام دهد.
عزیزی از رقابتهای جهانی عربستان به عنوان مهمترین رویداد ورزشی این رشته در جهان در سال جاری یاد کرد و گفت : با توجه به اینکه رقابتهای جهانی عربستان مهمترین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس بود انتظار می رفت که تمامی ستارگان وزنه برداری جهان در آن شرکت کنند که این چنین نیز بود.
به جرات می توانم بگویم که تمامی ستارگان وزنه برداری جهان با داشتن مدال های جهانی ، المپیک و قاره ای در این مسابقات شرکت کردند و رقابتهای سخت و سنگینی را به نمایش گذاشتند.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره میزان آمادگی اش برای حضور دو باره درترکیب تیم کشورمان اظهارداشت : پس از آنکه اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران را ترک کردم ، در زادگاهم زنجان تمرینات خود را پی گرفتم و هر چه زمان می گذرد به آمادگی بیشتری دست می یابم .
عزیزی با اشاره به تماسش با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز گفت : سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران از من خواسته است که خود را برای شرکت در بازی های ساحلی قهرمانی آسیا و پیکارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا که بزودی در تایلند و ازبکستان برگزار خواهند شد و ملی پوشان وزنه برداری کشورمان نیز در آن شرکت خواهند کرد ، آماده کنم .
من از چگونگی و نفرات اعزامی تیم ملی وزنه برداری ایران به این دو رویداد مهم قاره ای اطلاعی ندارم ولی از هم اکنون خود را برای شرکت در این مسابقات مهم آماده می کنم .
عزیزی در ادامه گفت : با توجه به نزدیک شدن به هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران که اواسط مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد ، قصد دارم با حضور در رقابتهای این هفته توانایی های خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهم .
با اینکه گفته می شود حدنصابهای ملی پوشان وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو برای تیم هایشان در هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور محاسبه خواهد شد ولی من در رقابتهای این هفته به روی تخته خواهم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید