خسرو کفیلی

تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا نظر کادرفنی تیم ملی وزنه برداری ایران را برای حضور دوباره ام در ترکیب تیم کشورمان فراهم کنم.
پیمان جان ملی پوش سابق تیم وزنه برداری ایران که در رقابتهای وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی که چندی پیش در ترکیه برگزار شد و به مدال نقره دست یافت ولی از سوی سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی بحرین و پیکارهای جهانی کلمبیا به اردوی تیم ملی دعوت نشد با بیان این مطلب گفت : با اینکه شرکت در این دو رویداد مهم را از دست دادم ولی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا با کسب نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بار دیگر در ترکیب تیم کشورمان قرار گیرد و شانس خود را برای شرکت در بازی های المپیک پاریس با حضور در رقابتهای گزینشی بیازمایم.
او با اشاره به اینکه هیچ مشکلی با علی حسینی ندارد ، گفت : نه من بلکه سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز هیچ مشکلی با یکدیگر نداریم ، زمانی که اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی دایر شده بود من دچار مصدومیت از ناحیه کتف و زانو شده بودم به همین خاطر به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت نشدم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به آغاز تمریناتش پس از تزریق آمپول در ناحیه کتف و زانویش اظهارداشت : پس از تزریق آمپول در کتف و زانویم به تازگی تمرینات را آغاز کرده ام . با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور قدرتمند در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور و رقابتهای قهرمانی ایران را ملاک انتخاب وزنه برداران برای دعوت به اردوی تیم ملی اعلام کرده است تلاش خواهم کرد بهترین وزنه های خود را در لیگ بزنم تا بتوانم بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم و خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد، آماده کنم .
وزنه برداری که به عضویت تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی درآید مطمئنا شانس بیشتری برای حضور دو باره در تیم ملی برای و این بار شرکت در بازی های آسیایی هانگ ژو خواهد داشت به همین خاطر اولویت من اکنون پوشیدن دوبنده تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی است.
او که جایش را در تیم ملی وزنه برداری ایران به مهدی کرمی ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم کشورمان داده است از این وزنه بردار به نکویی یاد کرد و گفت : کرمی از جمله وزنه برداران خوب ایران که من برای او و دیگر ملی پوشان کشورمان که بزودی برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا عازم این کشور خواهند شد آرزوی موفقیت دارم .
او تصریح کرد: وزنه بردارانی که به عضویت تیم ایران در آمده اند مطمئنا بهترین های این رشته ورزشی هستند و همگی آنان این شانس را دارند که در رقابتهای جهانی کلمبیا که جزو پیکارهای انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد به نتایج خوبی دست یابند.
جان که در این لیگ وزنه برداری باشگا ههای ایران عضو تیم سایپاست در باره این تیم گفت : این تیم پس از سالها در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور تیمداری کرده است با توجه به حضور حسین توکلی در راس کادر فنی تیم سایپا و وزنه بردارانی که به عضویت این در آمده اند امیدوارم بتوانیم به نتایج خوبی دست یابیم. با توجه به نتایج خوبی که در هفته اول لیگ بدست آوردیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با تیم های ذوب آهن اصفهان و ملی حفاری اهواز خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید