مجید ندیری

به درخواست کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که حکم رکوردگیری از ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی ازبکستان را داشت ،شرکت کردم .
آیت شریفی ملی پوش دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم ایران که پس از مداوای کتف و زانوی مصدومیتش سه هفته است تمریناتش را آغاز کرده است با بیان این مطلب گفت: با اینکه هنوز به شرایط مطلوب دست نیافته ام ولی به درخواست نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در ترکیب تیم ملی حفاری اهواز در هفته پایانی لیگ که حکم رکوردگیری از ملی پوشان را داشت شرکت کردم و از نتیجه حاصله راضی هستم .
او افزود : با اینکه بیش از یک ماه تا آغاز رقابتهای آسیایی ازبکستان که در تاشکند برگزار می شود ، باقی مانده است ولی هنوز حضور و یا عدم شرکتم در این مسابقات مشخص نیست. با کناره گیری محسن دادرس از حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که هم اکنون در چالوس دایر است ، از میان من به همراه علی داودی و علیرضا یوسفی دو نفر به عنوان نمایندگان ایران در دسته فوق سنگین به تاشکند اعزام خواهند شد.
نصیرشلال بزودی اسامی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی را اعلام خواهد کرد.
شریفی در ادامه گفت : در صورتی که نامم در فهرست نفرات اعزامی تیم ایران به رقابتهای آسیایی قرار داشت در این مسابقات شرکت و تلاش خواهم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنم در غیر این صورت از زمان باقی مانده تا رقابتهای جام جهانی تایلند که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود ، استفاده و خود را برای شرکت در این مسابقات آماده خواهم کرد.
ملی پوش فوق سنگین کشورمان تصریح کرد : با اینکه اکنون علی داودی دیگر ملی پوش فوق سنگین کشورمان در فهرست سهمیه های دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم حضور در بازی های المپیک پاریس در جایگاه مناسبی قرار دارد ولی من نیز در تایلند تلاش خواهم کرد تا یکی از نفرات اعزامی به این بازی ها باشم .
شریفی در باره وضعیت علی داودی و علیرضا یوسفی دو ملی پوش دیگر دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم ایران گفت : داودی در شرایط خوبی قرار دارد و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می دهد ، در باره یوسفی باید بگویم که این وزنه بردار اندکی از ناحیه آرنج دچار مصدومیت شده است که این آسیب دیدگی مانع از حضورش در هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران شد با این وجود این دو وزنه بردار نیز تلاش خواهند کرد که دوبنده تیم ایران در رقابتهای آسیایی و پیکارهای جام جهانی تایلند برتن کنند.
او در باره وضعیت دیگر حاضران در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که در هفته پایانی لیگ وزنه زدند ، گفت : به نظر من با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز رقابتهای آسیایی ازبکستان میزان آمادگی دیگر دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی خوب است . با اینکه آنان در هفته پایانی لیگ وزنه های سنگین نزدند ولی این به معنی ناآمادگی آنان نبود بلکه نیازی نبود که آنان فشار زیادی به خود وارد کنند چرا که تیم های برتر این مسابقات مشخص شده بودند.
در رقابتهای دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم نیز چنین وضعیتی حاکم بود .
شریفی در پایان به بیرون ماندن برخی از ملی پوشان در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران اشاره کرد و گفت : متاسفانه شمار تیم های متمول شرکت کننده در لیگ کم است و همین امیر باعث شده است که برخی از ملی پوشان از حضور در لیگ بازبمانند و این مشکل تا وقتی رفع نشود و باشگاه های متمول در لیگ سرمایه گذاری نکنند وضعیت همچنان به این صورت باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید