خسرو کفیلی

برای کسب مدال در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در جینجو کره جنوبی شرکت می کنم .
علیرضا یوسفی یکی از دو ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری ایران در آستانه اعزام به شهر جینجو محل برگزاری رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا با بیان این مطلب گفت : هدف من از شرکت در این مسابقات قاره ای کسب مدال طلا در حرکت دو ضرب رقابتهای دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم این پیکارهاست.
جوان اول تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : از نظر سنی من از تمامی وزنه برداران شرکت کننده در رقابتهای فوق سنگین این پیکارها کوچکتر هستم و زمان کافی دراختیار دارم که بزودی عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کنم .
رکورددار حرکت دو ضرب پیکارهای دسته فوق سنگین جهان افزود : تمام تلاش خود را در رقابتهای آسیایی انجام خواهم داد تا ضمن زدن وزنه ای خوب در حرکت یک ضرب ، به مدال طلای حرکت دو ضرب این دسته دست یابم و یکی از سکوهای قهرمانی را در حرکت مجموع بدست آورم .
او افزود : من به همراه آیت شریفی دو نماینده ایران در دسته فوق سنگین رقابتهایی آسیایی خواهم بود ، ما به خوبی می دانیم که رقابت سختی را با حریفان در این مسابقات خواهیم داشت و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به نتایج مطلوبی دست یابیم .
او در باره وضعیت دیگر ملی پوشان وزنه برداری ایران اعزامی به رقابتهای آسیایی اظهارداشت : در این خصوص کادر فنی تیم ملی باید سخن بگویند ، ولی من مطمئن هستم هر وزنه برداری که به عنوان نماینده ایران در رقابتهای قاره ای شرکت می کند ، تلاش خواهد کرد که بهترین نتیجه را بدست آورد.
او که نخستین حضورش در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود ، در باره حضورش در ترکیب تیم ایران برای شرکت در رقابتهای بین المللی کوبا که خرداد ماه سال جاری برگزار می شود ، گفت : حضورم در رقابتهای کوبا بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد ، من نیز به همراه علی داودی و آیت شریفی دو ملی پوش دیگر دسته فوق سنگین تیم ایران این شانس را دارم که با کسب امتیازات لازم شانس خود را برای شرکت در بازی های المپیک پاریس بیازمایم .
یوسفی به تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از بازگشت ملی پوشان کشورمان از رقابتهای آسیایی کره جنوبی اشاره کرد و گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اردوهای آمادگی را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو پس از بازگشت از جینجو دایر خواهد کرد.
این اردوها تداوم خواهد داشت تا ملی پوشان کشورمان با آمادگی کامل در این دو رویداد که از اهمیت بسیاری برای وزنه برداری کشورمان برخوردار است ، شرکت کنند.
ملی پوش فوق سنگین ایران در خصوص حضورش در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز گفت : چگونگی حضور من و دو ملی پوش دیگر فوق سنگین ایران در رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی هانگ ژو بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد . این کادر تاکنون دراین خصوص صحبتی با ما انجام نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید