خسرو کفیلی

هدف من حضوردر بازی های المپیک پاریس و کسب مدال ازمهمترین رویداد ورزشی جهان است.
رضا دهدار ملی پو.ش رامهرمزی تیم وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو که نتوانست انتظارات را برآورده کند ، با بیان این مطلب گفت: در طول سال های اخیر هر گاه در هر رویداد قاره ای و یا جهانی شرکت می کردم حداقل یه تک مدال هایی در حرکات یک ضرب و یا دو ضرب دست می یافتم و با دستی پر به میهن اسلامی باز می گشتم ولی متاسفانه این بار نه در رقابتهای جهانی و نه در بازی های آسیایی نتوانستم انتظارات را بر آورده کنم و از این امر متاسفم با این وجود تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا ضمن کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس با شرکت در این بازی ها بهترین نتیجه را کسب کنم .
هدف من کسب مدال از مهمترین رویداد ورزشی جهان است و معتقدم حضور تنها در بازی های المپیک و عدم کسب مدال از این بازیها یعنی شکست.
به همین خاطر تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا با حضور در این بازی ها و کسب مدال به میهن اسلامی بازگردم.
او در باره وضعیتش برای شرکت در رقابتهای پیش رو اظهارداشت : پس از بازگشت از هانگ ژو چند روزی را به استراحت و ریکاوری پرداختم. خدا را شکر اکنون از لحاظ روحی شرایطم بهتر شده است و تمرینات سبکی را آغاز کرده ام تا بتوانم در لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران که نخستین هفته آن چند روز دیگر در رشت آغاز خواهد شد ، شرکت کنم.
طبق برنامه تدوین شده قرار است در نخستین هفته لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران برای تیم ملی حفاری اهواز وزنه بزنم .
دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی در باره دعوتش به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای بین المللی قطر و پیکارهای آسیایی ازبکستان که حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را خواهد داشت ، گفت : افزون بر این دو رقابت ، اوایل سال آینده نیز رقابتهایی در تایلند برگزار خواهد شد که آن هم جزو پیکارهای گزینشی بازی های المپیک پاریس خواهد بود.
من تاکنون در سه رویداد گزینشی بازی های المپیک شرکت کرده ام و می بایست در دو رقابت گزینشی دیگر شرکت کنم تا با کسب امتیازات لازم حضورم را در بازی های المپیک مسجل کنم.
اکنون در جدول سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در رده ششم و یا هفتم قرار دارم که امیدوارم با حضور در رقابتهای گزینشی باقی مانده شرایطم را در این جدول بهتر کنم.
دهدار با اشاره به ارتباطش با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در ارتباط هستم و وضعیت خود را با سرمربی تیم ملی تشریح کردم هر تصمیمی که کادر فنی تیم ملی بگیرد ، اجرا خواهم کرد.
او تصریح کرد : هدف من اکنون افزایش حدنصاب هایم حداقل تا ۳۹۰ کیلوگرم است تا با آمادگی نسبتا خوب در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای پیش رو حضور یابم .

دیدگاهتان را بنویسید