خسرو کفیلی

بهترین دوران وزنه برداری ایران در دوران سجاد انوشیروانی بزودی رقم خواهد خورد.
جواد خوشدل ملی پوش و مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران که پس از آنکه سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری منصوب شد از او برای فعالیت در این فدراسیون دعوت به عمل نیاورد ، با بیان این مطلب گفت: با اینکه چند ماهی بیشتر از تصدی انوشیروانی به عنوان سرپرست در فدراسیون وزنه برداری نگذشته است ولی من با توجه به شناختی که از او دارم مطمئن بهستم که بهترین دوران وزنه برداری کشورمان در دوران او بزودی رقم می خورد.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران به حضور یوردان گئورگی ایوانف به عنوان سرمربی تیم کشورمان و افتخاراتی که وزنه برداری ایران در دوران این مربی بلغاری بدست آورد اشاره کرد و گفت : ایوانف پس از چهار سال توانست وزنه برداری ایران را به عنوان یکی از تیم های مدعی جهان مطرح کند ، اکنون نیز انوشیروانی به زمان نیاز دارد که وزنه برداری ایران را بار دیگر به دوران اوج خود برساند.
او بااشاره به افراد شاخصی که انوشیروانی از آنان برای کمک به فدراسیون وزنه برداری دعوت کرده است ، افزود : حضور چهره های شاخصی همچون حسین رضازاده ، بهداد سلیمی ، کوروش باقری ،نواب نصیر شلال ، وحید ربیعی ،حسین توکلی ، بهمن زارع و… با کوله باری از تجربه با مدیریت انوشیروانی نوید روزهای خوبی را از وزنه برداری ایران می دهد.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : سرپرست فدراسیون وزنه برداری با چالش های بسیاری که از دوران ریاست گذشته فدراسیون وزنه برداری به او ارث رسیده است ، روبه روست ولی این مشکلات بدون شک با گذشت زمان برطرف خواهد شد و وزنه برداری ایران به دوران اوج خود خواهد رسید.
ثبات مدیریتی ، رفع برخی از کاستی ها در بخش زیر ساختاری و سازماندهی هیات های وزنه برداری استان ها از جمله مشکلاتی است که سرپرست فدراسیون وزنه برداری با آن روبه روست که این مشکلات با حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد.
خوشدل به حضور ۹ وزنه بردار در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا اشاره کرد و گفت : بدون تردید سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران بهترین های حال حاضر وزنه برداری ایران را به اردو دعوت کرده است و تلاش خواهد کرد که تیمی قدرتمند را روانه این مسابقات که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، بکند تنها توصیه من به او این است که مانع از حواشی در کنار تیم ملی وزنه برداری ایران شود.
او که به عنوان کارشناس ورزش وزارت نفت در اهواز به فعالیت می پردازد ، در باره تیم های مناطق نفت خیز جنوب و ملی حفاری اهواز دو تیم خوزستانی حاضر در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نیز گفت : این دو تیم خوزستانی که هدایت آنها را جواد نادری و فرار رامهرمزی برعهده دارند ، به همراه دستیاران خود تیم هایی را روانه مسابقات لیگ کرده اند که امیدوارم موفق شوند.
خوشدل در پایان به وضعیت وزنه برداری در خوزستان نیز اشاره کرد و گفت : سیر صعودی وزنه برداری در خوزستان ادامه دارد که این روند با انتخاب رییس جدید هیات وزنه برداری این استان تثبیت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید