خسرو کفیلی

اگر آن تصادم ناگوار رخ نمی داد هنوز هم می توانستم در خدمت تیم ملی وزنه برداری ایران باشم .
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران که پس از خط خوردن از تیم ملی وزنه برداری کشورمان در آستانه اعزام تیم ایران به بازی های المپیک ریودوژانیرو به هنگام بازگشت به زادگاهش درتصادفی مصدوم و مجبور به ترک دنیای قهرمانی شد با بیان این مطلب گفت : اگر آن تصادم دلخراش رخ نمی داد من با ۳۱ سال سن هنوز هم می توانستم برای کشورم در رقابتهای مختلف افتخار کسب کنم و حتی در بازی های المپیک پاریس نیز شرکت کنم .
دارنده مدال نقره رقابتهای جهانی لهستان افزود : آن حادثه ناگوار زندگی ورزشی مرا را تحت تاثیر قرار داد و مجبور شدم در بحبوحه جوانی دنیای قهرمانی را ترک کنم .
او که با انتقال اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان در بابلسر با حضور در اردو و دیدار با دوستانش از میزان آمادگی ملی پوشان کشورمان ابراز رضایت کرد و گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران به رقابتهای جهانی عربستان که از اهمیت بسیاری برای وزنه برداری کشورمان برخوردار است ، هم اکنون ملی پوشان کشورمان به ۸۵ درصد میزان آمادگی خود رسیده اند و مطمئنا این میزان آمادگی به هنگام اعزام تیم کشورمان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به شرجی بودن هوای محل تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در بابلسر اظهارداشت : من مطمئن هستم با پایان این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی کشورمان در بابلسر و بازگشت ملی پوشان به تهران میزان حدنصابهای آنان نیز افزایش خواهد یافت.
مولایی جوانی و انگیزه بالا را دو عامل مهم نزد ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان دانست و گفت : با انگیزه بالایی که من در دعوت شدگان به اردوی تیم ملی مشاهده کردم و جوانی اعضای این تیم به طور یقین آنان تمام تلاش خود در رقابتهای جهانی عربستان و سپس بازی های آسیایی هانگ ژو انجام خواهند داد تا افتخاراتی دیگری برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
با توجه به تغییراتی که به تازگی در راس هرم مدیریتی فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته است ، صبوری لازم است که وزنه برداری ایران به روزهای اوج خود بازگردد.
او در ادامه اظهارداشت : من مطمئن هستم در صورتی که به مسوولان جدید فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران فرصت بدهند ، از میان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران جانشینان مناسبی برای وزنه بردارانی همچون کیانوش رستمی و سهراب مرادی ساخته خواهد شد.
ملی پوش فوق سنگین سابق تیم وزنه برداری ایران به حضور سه وزنه بردار قدرتمند کشورمان در دسته فوق سنگین و تلاش آنان برای بازگرداندن عنوان قوی ترین مرد جهان به کشورمان اظهارداشت : با حضور علیرضا یوسفی مصدوم ، آیت شریفی جوان و خوش آتیه و علی داودی دارنده مدال نقره بازی های المپیک که اکنون بار سنگینی بر دوش دارد ، من مطمئن هستم که آنان بزودی عنوان قوی ترین مرد جهان را برای کشورمان به ارمغان خواهند آورد.
بی شک با توجه به اینکه یوسفی رکورددار جوانان جهان است از او در آینده بیشتر خواهیم شنید.
مولایی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه با توجه به تغییرات صورت گرفته در فدراسیون وزنه برداری آیا قصد دارد با این فدراسیون کار کند ، گفت : به تازگی دیداری با انوشیروانی داشتم و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به او اعلام کردم . با توجه به تغییراتی که در کادرهای اجرایی و فنی فدراسیون وزنه برداری صورت گرفته است امیدوارم این فدراسیون عنوان برترین فدراسیون کشور را در سال های نزدیک از آن خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید