خسرو کفیلی

نخستین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان باشگاه های ایران را تا پایان سال جاری برگزار خواهیم کرد.
محسن جلیلی مسوول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : نخستین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان باشگاه های ایران را تا پایان سال جاری برگزار می کنیم و تاکنون چند استان آمادگی خود را برای شرکت در این مسابقات اعلام کرده اند.
برگزاری این مسابقات ، زمینه ساز برگزاری لیگ وزنه برداری بانوان باشگاه های کشور خواهد بودد که این لیگ در مراحل برگزار می شود.
هر چقدر استقبال از رقابتهای وزنه برداری بانوان باشگاه های کشور بیشتر باشد ، شرایط برای برگزاری لیگ بانوان مناسبتر خواهد بود.
او به برگزاری هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در روزهای سیزدهم تا پانزدهم آذر ماه جاری به میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب در اهواز اشاره کرد و گفت : هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور چند روز پیش از اعزام ملی پوشان وزنه برداری ایران به رقابتهای بین المللی قطر که حکم گزینشی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، برگزار خواهد شد و این امکان وجود دارد که ملی پوشانی که به قطر اعزام می شوند در رقابتهای این هفته شرکت نکنند.
با توجه به اینکه تیم ایران با تعداد کمی وزنه بردار به این مسابقات اعزام می شود ، عدم شرکت این ملی پوشان از پویایی هفته دوم لیگ نخواهد کاست.
جلیلی در باره میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب در هفته دوم لیگ اظهارداشت : تیم مناطق نفت خیز جنوب پیش از این و به دفعات میزبان رقابتهای مختلف وزنه برداری شده است ، با توجه به حمایتی که از سوی شرکت نفت به عمل می آید مطمئنا مسابقاتی خوبی را در اهواز شاهد خواهیم بود.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون وزنه برداری به درخواست سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در تغییر زمان هفته پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت : به درخواست سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران زمان هفته پایانی لیگ را از بهمن ماه به دی ماه تغییر دادیم .
نصیرشلال با توجه به برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بهمن ماه سال جاری و در ازبکستان و حضور حداکثری تیم کشورمان در این پیکارها مخالفت خود را با زمان برگزاری هفته پایانی لیگ در بهمن ماه اعلام کرد او عنوان کرده بود در صورتی که هفته پایانی لیگ در بهمن ماه برگزار شود مانع از حضور ملی پوشان کشورمان در رقابتهای این هفته خواهد شد ، به همین خاطر یک ماه زودتر هفته پایانی لیگ را در تهران و با حضور ملی پوشان این رشته ورزشی برگزار خواهیم کرد.
هفته پایانی لیگ باشگاه های کشور ، محل مناسبی برای محک ملی پوشان وزنه برداری کشورمان پیش از شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان نیز خواهد بود.
جلیلی به برگزاری هفته پایانی لیگ در سالن وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد و گفت : با اینکه تعمیرات سالن وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری هنوز به پایان نرسیده است ولی ما امیدداریم تا آن زمان تعمیرات پایان یابد تا بتوانیم رقابتهای هفته پایانی لیگ را به خوبی و با حضور مهمانانی که دعوت خواهیم کرد برگزار کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید