خسرو کفیلی

کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران را حفظ کرده و خواسته های آنان را برآورده کنید.
مدد نصیری سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران با تقدیر از از این کادر در پی کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان اظهارداشت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری با حفظ این کادر که در مکزیک به همراه ملی پوشان جوان کشورمان عنوان قهرمانی جهان را کسب کردند به خواسته های آنان نیز که همانا ارج نهادن به عملکرد آنان و حفظ سرمایه های موجود است ، پاسخ مثبت دهند.
او افزود : افزون بر کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران به مربیان سازنده ای که زحمت سازندگی در شهرهای مختلف را برعهده دارند نیز باید بها داده شود و آنان را نیز در اعزام ها سهیم کنند.
دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری به هنگام اعزام تیم های مختلف وزنه برداری کشورمان افراد مختلفی را به انحای مختلف در معیت تیم های ملی به خارج اعزام می کنند که من امیدوارم از این به بعد در این سفرها از مربیان سازنده نیز استفاده شود.
چینی ها که در وزنه برداری جهان سرآمد هستند به هنگام حضور در رقابتهای مختلف افزون بر کادرهای فنی تیم های ملی مربیان سازنده ملی پوشان خود را نیز به این رقابتها اعزام می کنند.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران از نتایج کسب شده از سوی وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان در رقابتهای جهانی مکزیک تجلیل کرد و گفت : نتایج کسب شده از سوی ملی پوشان کشورمان حاصل تلاش مربیان وزنه برداران و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران است.
کادر فنی تیم ملی جوانان کشورمان در رقابتهای جهانی به خوبی برای ملی پوشان وزنه گرفتند که حاصل آن کسب ۵ مدال طلا ، ۹ نقره و یک برنز و کسب عنوان قهرمانی بود.
این کادر یک سال با این وزنه برداران کار کرده است و در این مدت نیز توانستند افزایش رکورد آنان را فراهم کنند که جای تقدیر دارد
نصیری نیا در باره دعوت از وزنه برداران جوان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : من موافق حضور وزنه برداران جوان در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان هستم چرا که با حضور این وزنه برداران در اردو انگیزه آنان دو چندان خواهد شد ولی من معتقدم که وزنه برداران نوجوان همچنان باید زیر نظر کادر فنی تیم های ملی پایه کشورمان تمریناتشان را ادامه دهند چرا که خلقیات و اخلاقیات وزنه بردار نوجوان تفاوت بسیاری با وزنه برداران جوان و بزرگسال دارد.
او به دعوت از برخی از ملی پوشان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای بین المللی قطر که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، اشاره کرد و گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا بازی های المپیک پاریس ، مسوولان فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی تیم ملی باید تمام فکرشان کسب سه سهمیه حضور در این بازی ها و بدست آوردن نتایج مطلوب در پاریس باشد.
با اینکه میرمصطفی جوادی و علی داودی تاکنون در اوزان ۸۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم امتیازات خوبی در رقابتهای انتخابی کسب کرده اند ولی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم هنوز نماینده کشورمان جز ۱۰ نفر برتر این وزن قرار نگرفته است.
با توجه به شناختی که از رضا دهدار دارم در صورتی که این وزنه بردار در شرایط روحی قرار داشته باشد مطمئنا در این وزن نیز سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را بدست خواهیم آورد.
نصیری نیا در پایان در باره وضعیت وزنه برداری بانوان کشورمان گفت : به نظر من نیاز اصلی وزنه برداری بانوان در ایران مربی خارجی است. دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری می بایست از یک مربی خارجی با دانش در این بخش استفاده کند.
از این مربی خارجی همچنین می توان در بخش آموزش مربیان زن کشورمان نیز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید