خسرو کفیلی

تیم مناطق نفت خیز جنوب با نزدیک شدن به زمان آغاز فصل جدید لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور در پی جذب برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشور است.
جواد نادری سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب با بیان این مطلب گفت : با پایان تصفیه حساب با وزنه برداران این تیم که فصل گذشته تیم نفت را در لیگ های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه های ایران همراهی کنند ، اکنون در پی عقد قرارداد بابرخی از ملی پوشان برای شرکت در فصل آینده لیگ هستیم .
او افزود : علی مکوندی و سید ایوب موسوی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو آماده می کنند از جمله ملی پوشانی هستند که قصد داریم با آنان برای شرکت در فصل آینده لیگ قرار منعقد کنیم .
ضمن آنکه هم اکنون هفت نفر از وزنه برداران نوجوان و جوان تیم مناطق نفت خیز جنوب در اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان حضور دارند و خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی هندوستان آماده می کنند.
با عقد قرارداد با برخی از ملی پوشان و استفاده از وزنه برداران نوجوان و جوان مستعد که در اختیار داریم امیدواریم تیم قدرتمند را روانه فصل آینده لیگ در دو بخش جوانان و بزرگسالان نماییم.
نادری با ابراز بی اطلاعی از شمار تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ اظهارداشت : در صورتی که استقبال لازم از سوی باشگاه های متمول برای تیمداری در لیگ وزنه برداری صورت نگیرد ، شمار ملی پوشانی که با تیم مناطق نفت خیز جنوب قرارداد منعقد خواهند کرد ، افزایش خواهد یافت.
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب به انتصاب جواد خوشدل ملی پوش اسبق وزنه برداری ایران به عنوان مدیر ورزش قهرمانی شرکت ملی نفت اشاره کرد و گفت اظهارداشت : با انتصاب خوشدل به عنوان مدیر ورزش قهرمانی شرکت نفت انتظار داریم حمایت های بیشتری از تیم مناطق نفت خیز جنوب یکی از دو نماینده استان خوزستان در فصل آینده لیگ های وزنه برداری باشگاه های کشور داشته باشیم .
خوشدل جزو خانواده وزنه برداری ایران و سال ها به عنوان مربی در این تیم فعالیت کرده است.
نادری در باره وضعیت تیم ملی حفاری اهواز دیگر تیم استان خوزستان در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نیز گفت : تیم ملی حفاری اهواز در طول سال های گذشته افتخارات بسیاری برای استان خوزستان کسب کرده است و امیدوارم در فصل آینده نیز با به خدمت گرفتن شماری از بهترین های این رشته ورزشی حضور قدرتمندی در لیگ داشته باشد.
نادری از خوزستان به عنوان یکی از قطبهای وزنه برداری کشورمان یاد کرد و گفت :‌ من معتقدم که هر زمان حال وزنه برداری خوزستان خوب باشد ، وضعیت تیم ملی وزنه برداری ایران نیز مطلوب خواهد بود.
زمانی بود که ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری کشورمان را وزنه برداران خوزستانی تشکیل می دادند ولی اکنون این چنین نیست . وضعیت وزنه برداری خوزستان اکنون به گونه ای است که حتی این استان نمی تواند یک تیم قدرتمند برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور که قرار است در اردبیل برگزار شود، مهیا کند.
سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب به وضعیت نه چندان خوب هیات وزنه برداری استان خوزستان نیز اشاره کرد و گفت : انتخابات هیات وزنه برداری استان خوزستان به تازگی برگزار شد و قریشی با وجود داشتن برخی از مخالفان بار دیگر به عنوان رییس انتخاب شد.
انتظار است رییس جدید هیات اشتباهات گذشته را انجام ندهد و در تصمیم گیری های گذشته خود تجدید نظر کند.

دیدگاهتان را بنویسید