خسرو کفیلی

هر وزنه برداری که در آمادگی لازم و قوانین و نظم و انضباط را در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران رعایت کند ، شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی را خواهد داشت.
نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : درهای اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران بر روی تمامی وزنه بردارانی که شایسته پوشیدن دوبنده تیم ملی هستند ، باز است .
او افزود : اگر کیانوش رستمی هم در برهه کنونی در شرایط نسبتا ایده آلی قرار داشته و به حدنصاب های خوبی نیز رسیده باشد با پذیرفتن شرایط حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران ، از او دعوت خواهم کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در باره عدم دعوت از شماری از وزنه برداران با تجربه از جمله مهدی کرمی ، حسین سلطانی ، رسول معتمدی ، … به این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند که اواسط فروردین ماه سال آینده برگزاری خواهد شد و آخرین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز خواهد بود ، اظهارداشت : این مرحله از اردو در راستای آماده کردن چهار ملی پوش کشورمان به نام های علی داودی ، آیت شریفی ، میرمصطفی جوادی و رضا دهدار که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند برای شرکت در رقابتهای جام جهانی تایلند دایر شده است ، افزون بر این چهار وزنه بردار در راستای پشتوانه سازی برای تیم ملی از شماری از وزنه برداران جوان که آینده وزنه برداری ایران نیز هستند برای شرکت در اردو دعوت شده است.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با پایان رقابتهای جام جهانی تایلند ، در مراحل دیگر اردوهای آمادگی از وزنه برداران شایسته دعوت به عمل خواهد آورد.
وزنه برداری که به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شود باید بداند که اردوی تیم ملی متعلق به او نیست و هر لحظه امکان دارد که وزنه بردار شایسته ای جای او را در اردوی تیم ملی بگیرد.
او در باره وضعیت رسول معتمدی ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان که به این مرحله از اردو دعوت نشد ، گفت: معتمدی از جمله وزنه برداران خوب کشورمان است که در برهه کنونی نیاز به افزایش توان روحی و روانی دارد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران در باره حضور وزنه برداران جوان در ترکیب تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که پس از بازی های المپیک پاریس در منامه برگزار خواهد شد ، اظهارداشت : با توجه به اینکه شماری از وزنه برداران جوان هنوز می توانند در ترکیب تیم کشورمان قرار گیرند و در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا شرکت کنند، در این خصوص بزودی کادرفنی تیم ملی و مسوولان فدراسیون وزنه برداری نشستی برگزار و در این خصوص تصمیم گیری خواهند کرد.
نصیرشلال در باره چگونگی اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جام جهانی تایلند اظهارداشت : تیم ایران با چهار ملی پوشی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند ، بزودی عازم تایلند خواهد شد .
شرایط علی داودی و میر مصطفی جوادی ملی پوشان اوزان به اضافه ۱۰۲ و ۸۹ کیلوگرم در جدول سهمیه این دو وزن خوب است ولی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رضا دهدار برای تثبیت حضور خود دراین بازی ها باید رقابت سختی را با حریفان انجام دهد و به حدنصابهای خوبی در این مسابقات دست یابد.
او تصریح کرد : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران تصمیم گرفته است که داودی و جوادی با حداکثر قدرت به مصاف حریفان بروند و در این مسابقات محک خوبی بخورند.
این تصمیم امکان تغییر دارد و بستگی به شرایط مسابقات تایلند خواهد داشت.
نصیرشلال در باره رفع ضعف داودی در حرکت یک ضرب اظهارداشت : کادر فنی تیم ملی در اردوهای آمادگی تیم ملی بر روی این ضعف کار کرده است و داودی توانسته است دراین حرکت نیز به حدنصاب های خوبی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید