خسرو کفیلی

از میان سه وزنه بردار کشورمان در رقابتهای آسیایی ازبکستان، دو نفر عملکرد خوبی داشتند.
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران با بیان این مطلب گفت : تیم ملی وزنه برداری ایران با ترکیب عبدالله بیرانوند ، علی عالی پور و علیرضا عباسپور در این مسابقات شرکت کرده بود که از میان این سه وزنه بردار ، عملکرد بیرانوند و عالی پور که نخستین سال حضورشان در رده سنی بزرگسالان را تجربه کردند خوب بود ولی عباسپور نتوانست انتظارات را برآورده کند.
بیرانوند که چندی پیش در رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک شرکت کرده بود در رقابتهای آسیایی ازبکستان چهره بهتری نسبت به رقابتهای مکزیک از خود نشان داد.
او افزود : باتوجه به حضور این وزنه برداران در اردوهای بلند مدت افزایش رکورد در حدنصابهای آنان مشاهده می شود که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در باره زمان تشکیل اردوهای آمادگی وزنه برداران نوجوان و جوان ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی سال آینده اظهارداشت : با توجه به اینکه تعمیرات کمپ تیم های ملی وزنه برداری کشورمان به پایان نرسیده است و هزینه سنگین تشکیل اردوها ، مرحله نخست این اردو با تاخیر نسبت به دعوت وزنه برداران نوجوان و جوان به اردو اقدام خواهیم کرد.
پیش از این قصد داشتیم پیش از پایان سال جاری یک مرحله از اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان را دایر کنیم که با توجه به شرایط موجود این مرحله از اردو را به اوایل سال آینده موکول کردیم .
پانزوال تصریح کرد : وزنه بردارانی به مرحله نخست اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان دعوت خواهند شد که آزمایش دوپینگ بدهند .
در این راستا هماهنگی های لازم به عمل آمده تا از وزنه بردارانی که به اردو دعوت می شوند، از سوی ستاد مبارزه با دوپینگ نمونه گیری به عمل آید.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان وجوانان کشورمان در ادامه اظهارداشت : اردوهای تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در فواصل مختلف با دعوت از وزنه برداران در سال آینده دایر خواهد شد. این اردوها در راستای نسل سازی جدید برای وزنه برداری ایران دایر می شود.
پانزوان که به همراه تیم ملی وزنه برداری ایران جام قهرمانی رقابتهای جهانی مکزیک را کسب کرد ، در باره دعوت از برخی از وزنه برداران جوان کشورمان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران توسط نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی گفت : طبق هماهنگی های به عمل آمده پنج وزنه بردار جوان به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند تا در کنار ملی پوشان این رشته ورزشی تمرینات خود را انجام دهند. این روند همچنان ادامه خواهد داشت و سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران بار دیگر از این وزنه برداران جوان برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد تا پشتوانه سازی لازم در تیم ملی صورت گیرد.
این وزنه برداران جوان آینده سازان وزنه برداری ایران هستند که بزودی دوبنده تیم ملی را در رقابتهای مختلف بر تن خواهند کرد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در ادامه اظهارداشت : کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران تابع نقطه نظرات کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری هستند و هر تصمیمی که اعضای این کمیته که از شماری از پیشکسوتان این رشته ورزشی تشکیل شده است ، اجرایی خواهند کرد.
در این راستا برنامه های خود را به کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری ارائه خواهیم کرد تا در نخستین نشست این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

  • دیدگاهتان را بنویسید