خسرو کفیلی

ترکیب تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی آلبانی پس از انجام آزمایش دوپینگ مشخص خواهد شد.
هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان با بیان این مطلب گفت : کادر فنی تیم ملی نوجوانان کشورمان با توجه به زمان باقی مانده تا رقابتهای جهانی نوجوانان در آلبانی که اوایل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد ،پس از نمونه گیری که از وزنه برداران به عمل خواهد آمد نسبت به معرفی وزنه برداران اعزامی به این مسابقات اقدام خواهد کرد.
متاسفانه پیش از این مشکلاتی در رقابتهای جهانی و آسیایی برای تیم ایران رخ داده است به همین خاطر من بر گرفتن آزمایش دوپینگ از وزنه برداران تاکید دارم .
او به تشکیل نخستین مرحله از اردوی آمادگی وزنه برداران نوجوان در شهر نی ریز استان فارس اشاره کرد و گفت : این مرحله از اردو را با دعوت از ۱۳ وزنه بردار دایر کردیم که تا اواخر ماه جاری ادامه خواهد داشت ، تاکنون از میان دعوت شدگان سه نفر را خط زده ایم و چهار وزنه بردار دیگر را به اردو دعوت کرده ایم و این روند تا اسفنده ماه سال جاری تداوم خواهد داشت.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان فرصت لازم را به تمامی مستعدان این رشته ورزشی داده است تا خود را به این کادر بشناسانند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران شرایط وامکانات مهیا شده برای دعوت شدگان به اردو را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : وجود مسوولانی علاقه مند به ورزش به ویژه وزنه برداری باعث شده است که شاهد تشکیل اردویی بسیار مناسب برای آینده سازان وزنه برداری ایران باشیم .
با گذشت نزدیک به دو هفته از تشکیل این اردو ، دعوت شدگان چه از نظر اسکان ، تغذیه ، محل تمرین و … در شرایط خوبی هستند.
پانزوان به تشکیل مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران در یکی از دو استان کرمان و یا فارس در ماه آینده اشاره کرد و گفت : مسوولان هیات های وزنه برداری استان های کرمان و فارس آمادگی خود را برای تشکیل مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی اعلام کرده اند که بزودی مسوولان فدراسیون وزنه برداری پس از سنجیدن تمامی جوانب نظر خود را در خصوص واگذاری میزبانی به یکی از دو استان فوق اعلام خواهند کرد.
او به حضور سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری در محل اردو نیز اشاره کرد و گفت : انوشیروانی که خود از خانواده این رشته ورزشی بشمار می رود برای افزایش توان روحی و انگیزشی دعوت شدگان به اردو هفته آینده به نی ریز سفر خواهد کرد و ضمن دیدار از این اردو با دعوت شدگان نیز به گفت وگو خواهد پرداخت.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان در درباره چگونگی اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جهانی گفت : با توجه به اینکه یکی از برنامه های مسوولان فدراسیون وزنه برداری پشتوانه سازی است ، در صورتی که تمامی شرایط مهیا شود مطمئنا تیم ایران با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
با توجه به وزنه برداران مستعدی که هم اکنون در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند ، به کسب مدال های رنگارنگ توسط این وزنه برداران در رقابتهای جهانی بسیار خوش بین هستم.
ما در بخش پشتوانه سازی در طول سال های گذشته دچار مشکل شده ایم از همین رو برنامه ریزی مدونی برای این امر تدوین کرده ایم .
پانزوان به استفاده مجزا از سرمربی در راس تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان اشاره کرد و گفت : به نظر من با توجه به اینکه شماری از وزنه برداران تیم جوانان را وزنه برداران نوجوان تشکیل می دهند ، بهتراست از یک مربی در راس این دو تیم استفاده شود تا وزنه برداران با مشکل روبه رو نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید