خسرو کفیلی

از عملکرد برخی از ملی پوشان در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا راضی نیستم .
هادی پانزوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران پس از قهرمانی تیم نوجوانان کشورمان در رقابتهای آسیایی دهلی نو با بیان این مطلب گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا به پایان رسید و همانطور که پیش از این عنوان کرده بودم عنوان قهرمانی را کسب کردیم .
من از عملکرد ۷۰ درصد از اعضای این تیم راضی هستم ولی برخی از وزنه برداران نتوانستند انتظارات را برآورده کنند . اسامی این وزنه برداران بزودی و به هنگام معرفی وزنه برداران دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی مکزیک مشخص خواهد شد.
او در باره تیم ازبکستان که با اختلاف اندکی نسبت به تیم ایران در رده دوم ایستاد ، گفت: من اصلا انتظار نداشتم که تیم ازبکستان چنین تیم قدرتمندی را روانه مسابقات آسیایی کند . با اینکه تیم ازبکستان ده برابر تیم ایران هزینه کرده است ولی ما توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم .
این را هم بگویم که تیم هندوستان میزبان مسابقات چندی پیش در رقابتهای جهانی نوجوانان که در آلبانی برگزار شد پس از تیم ارمنستان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود این تیم در این مسابقات با وجود استفاده از میزبانی جایگاهی بهتر از سومی کسب نکرد که این امر خود نشان دهنده سطح بالای مسابقات آسیایی بود.
او در باره عدم شرکت تیم چین در این مسابقات نیز گفت : تیم چین در صورتی که دراین مسابقات شرکت می کرد به سود تیم ایران بود چرا که چینی ها در اوزان پایین وزنه برداران بسیار خوبی دارند ودر این اوزان می توانستند با حریفان ما به رقابت بپردازند.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در باره زمان اردوهای آمادگی وزنه برداران نوجوانان ایران برای شرکت در رقابتهای آسیایی دهلی نو اظهارداشت : پس از آنکه تیم وزنه برداری نوجوانان ایران به رقابتهای جهانی آلبانی اعزام نشد وزنه برداران دعوت شده به اردو پس از دو ماه حضور در اردوهای آمادگی به شهرستان های خود بازگشتند و زمانی که بار دیگر از آنان برای شرکت در اردو دعوت کردیم مجبور شدیم کار خود را از صفر شروع کنیم .
وزنه برداران نوجوان سه ماه در اردو حضور داشتند و در این مدت توانستیم تیم خوبی را روانه مسابقات دهلی نو کنیم .
پانزوان در باره آینده وزنه برداران نوجوان کشورمان به ویژه وزنه برداران اوزان سنگین اظهارداشت : با توجه به توانایی برخی از وزنه برداران من مطمئن هستم در آینده نزدیک از آنان بیشتر خواهیم شنید.
او به گرفتن آزمایش دوپینگ از برخی از وزنه برداران نوجوان کشورمان در رقابتهای آسیایی دهلی نو اشاره کرد و گفت : من به پاک بودن وزنه برداران کشورمان اعتماد داشته و دارم .
از وزنه برداران نوجوان کشورمان پیش از اعزام به دهلی نو دو باره آزمایش دوپینگ به عمل آمده بود و در این مسابقات نیز از برخی از وزنه برداران کشورمان نمونه گیری شد که همه آنها منفی بودند.
او در باره عملکرد وزنه برداران جوان کشورمان در این مسابقات نیز گفت : من به تازگی به عنوان سرمربی تیم جوانان انتخاب شده ام ، به همین خاطر مجبور شدم که از پنج وزنه بردار نوجوان در ترکیب تیم جوانان استفاده کنم . بدون تردید در صورتی که زودتر به این سمت برگزیده می شدم و زمان بیشتری در اختیار داشتم تیمی قدرتمندتر را روانه مسابقات آسیایی می کردم .
پانزوان به شرکت تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران در رقابتهای جهانی مکزیک نیز اشاره کرد و گفت : طبق تقویم فدراسیون وزنه برداری ، تیم ایران قرار است در این مسابقات شرکت کند ولی شمار اعضای این تیم هنوز مشخص نیست.
اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران برای شرکت در این مسابقات بزودی اعلام خواهد شد. در میان دعوت شدگان به این اردو از برخی از وزنه برداران نوجوان نیز دعوت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید