:
خسرو کفیلی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران از اعزام تیمی قدرتمند به رقابتهای جهانی آلبانی خبر داد.
هادی پانزوان پس از برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی برای وزنه برداران نوجوانان کشورمان در شهرهای نی ریز و مرودشت در آستانه تشکیل آخرین مرحله اردوی آمادگی این تیم برای شرکت در رقابتهای جهانی آلبانی با بیان این مطلب گفت : در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران با ترکیبی کامل و قدرتمند در رقابتهای جهانی شرکت خواهند کرد.
او با اشاره به دعوت از ۱۲ وزنه بردار به مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران که اوایل اسفند ماه سال جاری در اهواز دایر خواهد شد ، افزود: در پایان اردوی مرودشت به دعوت شدگان به اردو به علت آنکه برخی از آنان در ترکیب تیم هایشان در هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران قرار خواهند گرفت ،مرخصی دادیم .
با پایان هفته سوم لیگ ، از وزنه برداران برای شرکت در اردوی تیم ملی که تا زمان اعزام به آلبانی تداوم خواهد داشت ، دعوت خواهیم کرد تا دعوت شدگان با آمادگی کامل در این رویداد مهم جهانی شرکت کنند.
پانزوان در باره زمان معرفی نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی آلبانی اظهارداشت : ۱۵ روز پیش از اعزام به آلبانی ترکیب تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان را مشخص خواهیم کرد.
هم اکنون ۸۰ درصد ترکیب تیم اعزامی مشخص هستند ولی در یکی ، دو وزن رقابت سختی بین برخی از وزنه برداران وجود دارد .
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران به گرفتن آزمایش دوپینگ از وزنه برداران با تشکیل مرحله پایانی اردوی آمادگی در اهواز اشاره کرد و گفت : با توجه به زمانی که در اختیار داریم ، از ستاد مبارزه با دوپینگ وزارت ورزش و جوانان خواسته ایم از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آزمایش دوپینگ به عمل آورند .
پیش از این نیز یک بار دیگر از اردونشینان آزمایش دوپینگ به عمل آورده بودیم که نتیجه این آزمایش ها منفی بوده است.
پانزوان به تلاش سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری برای برگزاری اردوهای مناسب برای وزنه برداران نوجوان کشورمان که آیندگان این رشته ورزشی محسوب می شوند ، اظهارداشت: دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری در طول ماه های گذشته شرایط بسیار خوبی را برای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران فراهم کردند که امیدوارم آیندگان وزنه برداری ایران با درخشش در رقابتهای جهانی آلبانی پاسخ مناسبی به این زحمات بدهند.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران ، اصل رعایت انضباط توسط دعوت شدگان به اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران را مهم دانست و گفت : افزون بر مباحث فنی ، بحث رعایت انضباط و رفتار مناسب عواملی هستند که برای من در اردوهای آمادگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
تیتر: ذوبی ها تهدید به عدم شرکت در لیگ کردند

وزنه برداران تیم ذوب آهن اصفهان در آستانه هفته سوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران تهدید به عدم شرکت در رقابتهای این هفته کردند.
با اینکه کمتر از یک هفته به برگزاری هفته سوم و پایانی لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران باقی مانده است ولی مسوولان باشگاه ذوب آهن اصفهان هنوز هیچ پرداختی ای به وزنه برداران این تیم که یکی از امیدهای قهرمانی لیگ بشمار می رود ، نداشته اند.
همین امر باعث شده است که اعضای این تیم که از وزنه برداران شاخصی همچون مهدی کرمی ، حافظ قشقایی ، علیرضا یوسفی ، حسن گل پرور و … تشکیل شده است ، تهدید به عدم شرکت در هفته پایانی کردند.
تیم ذوب آهن اصفهان که هدایت آن را علی جباری برعهده دارد ، برای کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی را با تیم ملی حفاری اهواز دارد.
مسوولان باشگاه ئوب آهن اصفهان عنوان کرده اند که بزودی بخشی از مبلغ قرارداد وزنه برداران این تیم را تا پیش از برگزاری هفته سوم لیگ پرداخت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید