خسرو کفیلی

رسول معتمدی می تواند همچون محمد نصیری یکی از اسطوره های وزنه برداری ایران و جهان شود.
علی پاکیزه جم ملی پوش و سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران و یکی از پیشکسوتان این رشته ورزشی با بیان این مطلب گفت : از میان نفراتی که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، آماده می کند، با بیان این مطلب گفت : به نظر من رسول معتمدی شانس اول کسب مدال ایران در این مسابقات بشمار می رود.
با توجه به توانایی و افتخارات کسب شده توسط این وزنه بردار در چند سال اخیر من معتقدم که معتمدی بسان محمد نصیری می تواند بزودی به یکی از اسطوره های وزنه برداری ایران و جهان مبدل شود.
معتمدی باید قدر خود را بداند و تنها به وزنه برداری بیندیشد .
افزون بر آن ، علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان و مصطفی جوادی نیز شانس کسب مدال از این رویداد مهم را دارند.
او از داودی به نکویی یاد کرد و گفت : داودی با داشتن قد و قواره مناسب و توان بسیار با رفع برخی از مشکلات فنی اش و تمرینات مستمر می تواند به یکی از بهترین های این دسته در جهان مطرح شود.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره کیانوش رستمی و سهراب مرادی دو اسطوره وزنه برداری ایران نیز گفت : من مخالف کم کردن وزن از سوی رستمی هستم مطمئنا این وزنه بردار برای آنکه امتیازات لازم را برای شرکت در بازی های المپیک پاریس کسب کند به یک وزن پایین تر که جزو اوزان المپیکی است آمده است و نباید به تصمیم او ایرادی گرفت. سهراب مرادی نیز برای دومین بار کتف مصدومش را مورد عمل جراحی قرار داده است که به نظر من کار او برای رسیددن به دوران اوج آمادگی اش سخت است.
پاکیزه جم به تغییرات صورت گرفته در راس هرم مدیریتی فدراسیون وزنه برداری و رفتن علی مرادی و تصدی پست سرپرستی توسط سجاد انوشیروانی اشاره کرد و گفت : مرادی را من به جامعه وزنه برداری معرفی کردم و به نوعی می توان گفت او شاگرد من بود.
او در طول مدت بسیاری که هدایت فدراسیون وزنه برداری را برعهده داشت زحمات بسیاری را برای این رشته ورزشی کشید.
یک روز ریاست فدراسیون وزنه برداری را مرادی برعهده داشت و اکنون سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فعالیت می کند. این را باید بگویم که وزنه برداری به فرد متکی نیست بلکه این خانواده وزنه برداری است که باید تلاش کند که این رشته ورزشی رشد و پیشرفت کند.
اکنون نیز من برای سجاد انوشیروانی و دیگر اعضای کادرهای مدیری وفنی این فدراسیون همچون بهداد سلیمی ، کوروش باقری و … آرزوی موفقیت دارم .
پیشکسوت وزنه برداری ایران در باره عملکرد انوشیروانی که طی چند ماه گذشته هدایت فدراسیون وزنه برداری را برعهده گرفته است ،‌گفت : انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری است و هنوز انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار نشده است تا بتوانیم در باره عملکرد او ابراز نظر کنیم . ضمن آنکه او تاکنون تیمی را به مسابقات جهانی و یا بازی های المپیک اعزام نکرده است تا بتوانیم از نظر فنی نیز بتوانیم تحلیلی در باره عملکرد او و یاد کادر فنی تیم ملی ارائه دهیم .
با این وجود انوشیروانی از افراد مناسبی در پست های مختلف این فدراسیون استفاده کرده است و من برای او آرزوی موفقیت دارم .
پیشکسوت وزنه برداری از انوشیروانی و سلیمی که از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده اند به عنوان پیشکسوت این رشته ورزشی یاد و بیان کرد : انوشیروانی و سلیمی اکنون جزو پیشکسوتان وزنه برداری کشورمان بشمار می روند و آنان باید به این پیشکسوتان احترام بگذارند.
پیشکسوتان وزنه برداری ایران نیاز مالی ندارند آنان از مسوولان فدراسیون وزنه برداری جز احترام چیزی نمی خواهند و حاضر هستند تمامی تجارب خود را در اختیار آنان قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید