خسرو کفیلی

تلاش تمامی دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران پوشیدن دوبنده تیم کشورمان در رقابتهای جهانی عربستان است.
پیمان جان ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : با پایان گرفتن مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان در بابلسر ، مرحله پایانی اردو به تازگی در آکادمی ملی المپیک دایر شده است وتا زمان اعزام تیم به عربستان تداوم خواهد داشت.
او شرایط مهیا شده از سوی فدراسیون وزنه برداری در اردوی بابلسر را مطلوب توصیف کرد و گفت : تمامی شرایط برای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در بابلسر مهیا شده بود تا ملی پوشان بدون دغدغه تمریناتشان را برای آمادگی مطلوب انجام دهند و با رسیدن به روزهای پایانی اردو پس از انجام رکوردگیری ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان که از اهمیت بسیاری برای ملی پوشان کشورمان به ویژه ملی پوشانی که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند ،برخوردار است ، مشخص خواهند شد.
ملی پوش اردبیلی کشورمان که برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم رقابت سختی را با مهدی کرمی و امیر عزیزی دو وزنه بردار دیگر این دسته در اردوی تیم ملی دارد ، اظهارداشت : با پایان اردوی بابلسر هر چه به زمان اعزام تیم کشورمان به عربستان نزدیکتر می شویم ، وزنه برداران به شرایط آمادگی نزدیکتر می شوند و رکوردگیری که کادر فنی تیم ملی در روزهای پایانی اردو انجام خواهند داد تعیین کننده نفرات اعزامی به عربستان خواهد بود.
جان اظهارداشت : هر یک از سه وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند در صورتی که بتوانند دوبنده تیم ملی کشورمان را در رقابتهای جهانی عربستان برتن کنند ، این امید را دارند که شانس شان را برای شرکت در بازی های المپیک بیازمایند چرا که رقابتهای جهانی عربستان مهمترین رویداد گزینشی این بازی ها نیز بشمار می رود.
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران با مطلوب توصیف کردن میزان آمادگی اش اظهارداشت : در آخرین تمرین در بابلسر به حدنصاب مجموع ۳۹۵ کیلوگرم رسیدم که با توجه به زمانی که دراختیار دارم امیدوارم بر حدنصاب خود بیفزایم .
او از رستم نورالدین اف و اکبر ژورائف دو وزنه بردار ازبکستان به عنوان بهترین های این وزن در جهان یاد کرد و گفت : با اینکه ژورائف به دسته فوق سنگین صعود کرده بود ولی گفته می شود این وزنه بردار به یک دسته پایین تر آماده است ،ژورائف و نورالدین اف هم اکنون بهترین های این وزن در جهان بشمار می روند که در صورت حضور در رقابتهای جهانی عربستان رقابت سختی با این دو وزنه بردار و دیگر وزنه برداران دسته ۱۰۹ کیلوگرم خواهم داشت.
جان به زمان رکوردگیری از دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اشاره کرد و گفت : کادر فنی تیم ملی طبق برنامه تنظیمی اواخر ماه جاری از ملی پوشان آخرین رکوردگیری را به عمل خواهد آورد و از میان ۱۳ وزنه بردار حاضر در اردو ۱۰ نفر را برای شرکت در این مسابقات برخواهد گزید.
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در باره حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که از مهرماه سال جاری آغاز می شود ، گفت : هنوز هیچ چیز مشخص نیست. من فصل گذشته برای تیم سایپا وزنه زدم ولی با گذشت چند ماه از پایان رقابتهای لیگ هنوز ۷۰ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده ام با توجه به این شرایط من چگونه می توانم بار دیگر با این تیم قرارداد منعقد کنم .

دیدگاهتان را بنویسید