خسرو کفیلی

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران از عدم حضورش در اردوی آمادگی تیم ملی برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی ابراز تاسف کرد.
پیمان جان دارنده مدال برنز رقابتهای وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی که چندی پیش در قونیه – ترکیه برگزار شد ، گفت : پس از اعلام فهرست اسامی دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران از اینکه نام من در این فهرست قرار نداشت متاثر شدم و در تماس با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران دلیل آن را جویا شدم و در آن زمان متوجه شدم که فهرست اولیه اسامی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این مسابقات در بهمن ماه گذشته توسط سعید علی حسینی سرمربی سابق تیم ملی تهیه و در اختیار فدراسیون وزنه برداری قرار داده شده و سپس به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ارسال شده بود.
با توجه به این امر دیگر نمی توانستم با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران بسان دیگر ملی پوشان خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی کره جنوبی آماده کنم .
وی گفت : با توجه به میزان آمادگی ام مطمئن بودم در صورت دعوت به اردوی آمادگی تیم ملی می توانستم به حدنصابهای خوبی در اردو دست یابم .
او افزود: با توجه به صحبت های انجام شده با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با بازگشت ملی پوشان وزنه برداری کشورمان از رقابتهای آسیایی ، به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت خواهم شد تا خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو آماده کنم .
جان با اشاره به حضور مهدی کرمی ، علی هاشمی ، مسعود ممیوند وامیر عزیزی چهار وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : بی شک از میان این چهار وزنه بردار ، دو نفر در معیت تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۱۰۹ کیلوگرم به کره جنوبی محل برگزاری رقابتهای آسیایی اعزام خواهند شد و من برای آنان آرزوی موفقیت دارم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره حضور ماموران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ / وادا / در اردبیل و گرفتن آزمایش دوپینگ از او اظهارداشت : با توجه به اینکه نام من در فهرست تیم ملی وزنه برداری ایران قرار دارد ، ماموران وادا چند روز پیش با حضور در منزلم از من آزمایش دوپینگ گرفتند. گرفتن آزمایش دوپینگ از وزنه برداران کشورهای مختلف امری عادی و معمول است.
این وزنه بردار اردبیلی به انتخاب سجاد انوشروانی به ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز اشاره کرد و گفت : انوشیروانی از خانواده وزنه برداری است او با داشتن تحصلات عالیه و تجربه مدیریتی می تواند با استفاده از تجارب پیشکسوتان این رشته ورزشی ، وزنه برداری را به جایگاه واقعی خود برساند.
پیمان جان در پایان از مسوولان فدراسیون وزنه برداری خواستار ایجاد بستر مناسب برای حضور تیم ها و باشگاه های متمول در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور شد و گفت : انتظار است دست اندرکاران جدید فدراسیون وزنه برداری به گونه ای برنامه ریزی کنند تا باشگاه های متمول با سرمایه گذاری در این رشته ورزشی موجب رونق وزنه برداری در کشور شوند.

دیدگاهتان را بنویسید