خسرو کفیلی

پاسخ اعتماد کادرفنی تیم ملی وزنه برداری ایران را با درخشش در رقابتهای جهانی عربستان خواهم داد.
پیمان جان یکی از دو ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی عربستان با نزدیک شدن به زمان اعزام این تیم به رقابتهای فوق با بیان این مطلب گفت : تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا پاسخ اعتماد نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و دستیارانش را در رقابتهای جهانی عربستان که بزودی در ریاض برگزار خواهد شد ، بدهم .
نصیرشلال در نخستین رکوردگیری از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران که چندی پیش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و من نتوانستم انتظارات را برآورده کنم مرا در اردوی تیم ملی نگه داشت و به من اعتماد کرد و من نیز تلاش می کنم که پاسخ این اعتماد را با درخشش در رقابتهای جهانی بدهم .
ملی پوش اردبیلی تیم وزنه برداری ایران در باره وضعیت و میزان آمادگی اش برای شرکت در رقابتهای جهانی اظهارداشت : در شرایط خوبی قرار دارم ودر تمرینات به حدنصاب های خوبی نیز دست یافته ام و تلاش می کنم در زمان باقی مانده تا اعزام به ریاض اندکی بر حدنصابهایم بیفزایم .
جان که درفهرست استارت لیست دسته ۱۰۹ کیلوگرم رقابتهای جهانی عربستان در رده چهارم قرار دارد ، به رقابتش با دو وزنه بردار ازبک و مهدی کرمی دیگر ملی پوش کشورمان برای ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی این دسته اشاره کرد و گفت : به خوبی می دانم که رقابت سختی را در رقابتهای جهانی عربستان با حریفان به ویژه با دو وزنه بردار ازبکستانی و کرمی خواهم داشت . هر وزنه برداری که در این مسابقات بهتر عمل کند بی شک یکی از سکوهای قهرمانی را از آن خود کرد.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان در باره وضعیت دیگر ملی پوشان ایرانی که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی آماده می کنند ، گفت : با توجه به امکانات و شرایطی که مسوولان فدراسیون وزنه برداری برای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فراهم کردند ، ملی پوشان فارغ البال در طول چند ماه گذشته تمریناتشان را انجام دادند تا خود را برای شرکت در این رویداد مهم که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، آماده کنند.
تمامی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان از مصطفی جوادی و امیر حقوقی گرفته تا آیت شریفی و علی داودی ملی پوشان فوق سنگین ایران در پی ثبت بهترین نتیجه در رقابتهای جهانی عربستان که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، هستند.
او به عدم داشتن شانس برای شرکت در بازی های المپیک پاریس اشاره کرد و گفت : من نخستین حضورم در یک رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس است با توجه به اینکه هر وزنه برداری که بخواهد در این بازی ها شرکت کند باید در چهار رویداد گزینشی شرکت کند ، من این شانس را ندارم که در این بازی های مهم حضور داشته باشم .
ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان در باره حضورش در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز گفت : هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی به نظر می رسد برای اینکه بتوانم یکی از نفرات اعزامی به بازی های آسیایی باشم باید با رضا دهدار و مهدی کرمی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در این وزن رقابت کنم .
هنوز کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران مشخص نکرده است که در این وزن تیم کشورمان با یک و یا دو نماینده در رقابتهای وزنه برداری بازی های آسیایی هانگ ژو شرکت کند ولی این امر مسجل است که برای پوشیدن دوبنده تیم ملی از وزنه برداران دسته ۱۰۹ کیلوگرم رکوردگیری می شود و هر وزنه برداری که در شرایط بهتری باشد به این بازی ها اعزام می شود.
جان عملکرد کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران را که هدایت آن را نواب نصیرشلال برعهده دارد ، مثبت ارزیابی کرد و گفت : با داشتن چنین کادر فنی ای که از دانش و انسجام بسیاری برخوردارند ، تیم ایران با قدرت در رقابتهای جهانی شرکت خواهد کرد.
او در باره چگونگی حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور که ماه آینده آغاز می شود ، گفت : تاکنون با هیچ تیمی برای عقد قرارداد و حضور در آن تیم صحبت نکرده ام .

دیدگاهتان را بنویسید