مرتضی زبردست

فوتبال ما تا زمانی که منطبق با قوانین و مقررات روز دنیا اداره نشود نه تنها از جایی که هستیم تکان نخواهیم خورد بلکه مشکلاتمان در ابعاد مختلف بیش تر هم خواهد شد.
حسن روشن، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: پرسش و پاسخ خبرنگاران و جامعه حقیقی فوتبال موقعی مؤثر واقع خواهد شد که گوش شنوایی برای شنیدن راه کارهای منطقی وجود داشته باشد.
وی افزود: بسیاری از استخوان خرد کرده های ورزش و مشخصا فوتبال، سال هاست راجع به مشکلات این رشته پُرطرفدار و برون رفت از وضعیت موجود اظهار نظر کردند ولی مسائل هم‌چنان لاینحل باقی مانده است.
ستاره فراموش نشدنی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تیم سابق تاج و استقلال کنونی می گوید: بنده هم در تیم فوتبال تاج سابق و هم در تیم استقلال بعد از انقلاب بازی کردم با مربیان داخلی و خارجی در سطح ملی و باشگاهی هم کار کردم ولی تا به حال در طول نیم قرن گذشته مثل ساپینتو، نا آرام و ماجراجو ندیدم، ایشان همواره عامل تنش و جنجال بوده و یک تیم کامل باید مراقب او باشد تا یقه داور، کمک داور، سرمربی و سرپرست تیم مقابل و سایر دست اندرکاران فوتبال بی در و پیکر ما را نگیرد.
گُل زن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی سال ۱۹۷۸ آرژانتین با اشاره به حضور غیر فوتبالی ها در مدیریت این رشته تخصصی تصریح کرد: اگر فوتبال کرده ها در رأس مدیریت باشگاهها و فدراسیون فوتبال قرار گیرند چون سلسله مراتب این رشته را طی کرده و به زیر و بم آن آشنایی کامل دارند به هیچ وجه اجازه چنین رفتاری را به سرمربی تیم نخواهند داد ولی دریغ و افسوس که بعضا کارها دست کاردان ها نیست!
پیشکسوت فوتبال کشورمان در خاتمه صحبت هایش با اشاره به حضور ابراهیم قاسم پور در کمیته به اصطلاح فنی فدراسیون فوتبال یادآور شد: قاسم پور با آن سابقه درخشان در فوتبال و آشنایی با چند زبان زنده دنیا در آن کمیته تشریفاتی دوام نیاورد، او باید می رفت تا جا برای کسانی باز شود که برای خودشان پاداش های آن چنانی دلاری جهت فتح الفتوح جام جهانی در نظر بگیرند، پس مشکل ما تنها مربوط به تعدادی خودروی شاسی بلند بدون نوبت به عده ای از نمایندگان مجلس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید