خسرو کفیلی

هر وزنه برداری که بتواند نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران را جلب کند به مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که ماه آینده در هندوستان برگزار می شود ، اعزام خواهد شد.
کوروش باقری مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران با بیان این مطلب گفت : هم اکنون هفت وزنه بردار نوجوان ، سه جوان و چهار وزنه بردار بزرگسال در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران که در مجموعه ورزشی آزادی تهران دایر شده است حضور دارند وتمریناتشات را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند.
در نخستین گام تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان قرار است ماه آینده به رقابتهای آسیایی هندوستان اعزام شوند.
هر وزنه برداری که بتواند نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان را جلب کند به این مسابقات اعزام خواهد شد.
تیم ایران می تواند با تمامی وزنه برداران حاضر در اردو به هندوستان اعزام شود و شاید هم این تیم به رقابتهای اعزام نشود .
فدراسیون وزنه برداری این اجازه را به کادر فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران داده است که شمار وزنه برداران شرکت کننده به رقابتهای فوق را مشخص کند.
با توجه به اینکه تیم وزنه برداران دختران نوجوان و جوان ایران چندی است که در هیچ رویدادی شرکت نکرده است شرکت در این رویداد قاره ای برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است.
‌مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان با ابراز رضایت نسبی از شرایط ایجاد شده برای وزنه برداران دختر کشورمان در اردوی آمادگی تیم ملی که در مجموعه ورزشی آزادی تهران دایر شده است ، اظهارداشت : من نمی گویم که بهترین شرایط برای وزنه برداران دختر کشورمان فراهم شده است ولی شرایطی که در این اردو مهیا شده است برای ما کافی است ، اگر هم کمبودی در اردو وجود داشته باشد به مسوولان فدراسیون وزنه برداری گفته و رفع خواهد شد .
باقری در باره چگونگی اعزام تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران به رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو گفت : هدف ما این است که هر وزنه بردار دختری که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارد به رقابتهای جهانی عربستان اعزام کنیم .
همگان به خوبی می دانند که اگر وزنه برداری در رقابتهای جهانی عربستان شرکت نکند عملا شانسی برای حضور در بازی های فوق را هم نخواهد داشت ولی این به آن معنی نیست که وزنه برداری که در شرایط خوبی قرار ندارد به رقابتهای جهانی اعزام شود.
پس انتظار است وزنه برداران دختری که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند در مدت باقی مانده تلاش خود را مضاعف کنند تا به شرایط ایده آل برسند.
در باره چگونگی حضور تیم وزنه برداری بانوان ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو باید بگویم که تیم کشورمان قرار است با هماهنگی فدراسیون وزنه برداری و کمیته ملی المپیک با پنج وزنه بردار در مهمترین رویداد ورزشی قاره کهن شرکت کند.
تمامی وزنه برداران دختر حاضر در اردو اعم از وزنه برداران نوجوان و جوان و بزرگسال شانس حضور در این بازی ها را دارند .
مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان به پیشرفت وزنه برداری دختران در ایران اشاره کرد و گفت :‌ با توجه به زمان اندک راه اندازی وزنه برداری دختران در کشورمان پیشرفت های خوبی در این رشته ورزشی مشاهده می شود و در صورت ایجاد شرایط مطلوب برای این قشر از اقشار کشورمان مطمئنا وزنه برداری بانوان ایران همچون وزنه برداری پسران برای کشورمان در میادین مختلف افتخار آفرینی خواهند کرد.
مدیر تیم های ملی وزنه برداری ایران در باره وضعیت تیم مردان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی هانگ ژو اظهارداشت : مسئولیت این تیم به عهده نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، با آنکه نصیرشلال مدت کمی است که به این سمت برگزیده شده است ولی به نظر من خوب کار کرده است ، من هم اگر نقطه نظری داشته باشم به او انتقال می دهم .

دیدگاهتان را بنویسید