خسرو کفیلی

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک ، از برخی از افراد که ابتلا او به بیماری دیابت را باور نداشتند ، ابراز گلایه کرد.
حسین رضازاده ملی پوش سابق وزنه برداری ایران و دارنده چندین مدال جهانی و المپیک که اکنون به علت ابتلا به بیماری دیابت در بیمارستان ساسان تهران بستری است ، گفت : من هیچ موقع فراموش نمی کنم که برخی از افراد پس از آنکه من به علت ابتلا به بیماری دیابت از دنیای قهرمانی کناره گیری کردم ، ابتلای من به این بیماری را باور نداشتند و دلایل دیگری را در این خصوص عنوان می کردند.
او افزود : دو ، سه ماه پیش از بازی های المپیک ۲۰۰۸ چین که من به این بیماری مبتلا شدم ، شدت بیماری به گونه ای بود که مجبور شدم انصراف خود را از شرکت در این بازی ها اعلام کنم که پس از آن برخی از افراد این موضوع را باور نداشتند و تهمت های ناروایی را به من وارد کردند.
متاسفانه این افراد باور نداشتند که بیماری من به گونه ای است که مانع از حضورم در بازی های المپیک ۲۰۰۸ چین شده است و اتهامات بسیاری به من وارد کردند .
این افراد در آن زمان نه تنها حرف مرا را قبول نمی کردند ، بلکه سخنان پزشکان معالج و بهرام افشارزاده رییس وقت فدراسیون وزنه برداری را نیز نمی پذیرفتند و با تهمت های خود جوی بدی را علیه من ایجاد کرده بودند.
این افراد اکنون که من به علت ابتلا به بیماری دیابت در بیمارستان بستری شده ام باید یقین پیدا کرده باشند که این بیماری موجب خداحافظی من از دنیای قهرمانی شده است و اتهاماتی که به من وارد کرده بودند ، صحت نداشت.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره چگونگی ابتلایش به بیماری دیابت اظهار داشت : این بیماری بیشتر ارثی است ، ضمن آنکه وزن زیاد و استرس بیش از حد نیز موجب بروز بیماری دیابت می شود.
او در باره علت بستری شدنش در بیمارستان اظهارداشت : اندک عفونتی در انگشت پایم مشاهده کردم که برای مداوا مجبور به بستری شدن در بیمارستان شدم و در مدتی که در بیمارستان حضور دارم کادر پزشکی و پرستان مشغول مداوای من هستند که جای تشکر دارد.
رضازاده در باره زمانش ترخیص اش از بیمارستان گفت : پزشکان معتقدند که چند روزدیگری باید در بیمارستان بستری باشم و به مداوای خود ادامه دهم . ضمن آنکه باید از وزن خود بیشتر بکاهم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به عیادت برخی ازچهره ها و مسوولان ورزش از او گفت :‌ از زمانی که در بیمارستان بستری شدم ، شماری از مسوولان ورزش کشور از جمله کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و استبقیان معاون این وزارت خانه و برخی از چهره های ورزشی و دوستان با حضور در بیمارستان جویای حال من شدند که از آنان تقدیر و تشکر می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید