مرتضی زبردست

در آستانه فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ورزش فرزندان پرسنل شرکت تام ایران خودرو تنظیم و زمان تست رشته های والیبال و فوتسال هفته آینده اعلام خواهد شد.
مهندس میرزافلاح، معاون منابع انسانی شرکت تام ایران خودرو ضمن اعلام این خبر گفت: امکانات ورزشی ما به گونه ایست که می توانیم سوای کمک به تحرک کارکنان خود اعم از بانوان و آقایان، ورزش فرزندان پرسنل را هم در حد امکان پوشش دهیم.
وی افزود: یکی دیگر از اقدام هایی که برای کارکنان شرکت تام انجام شده استفاده از استخر رایگان در استان های تهران و البرز است، خوش بختانه مهندس پیرمحمدی، مدیر عامل محترم شرکت تام ایران خودرو نیز طرفدار ورزش و مشوق ورزش کاران در تمامی دوران مدیریت خود بوده و هستند با این توضیح که از نیروی ورزیده منابع انسانی راندمان قابل قبول کار و حس مسؤولیت لازم را هم توقع دارند، حمایت از مهندسان موفق در پروژه های مختلف می تواند آینده هرچه بهتر و سود دهی هرچه بیش تر مجموعه را تضمین و خانواده تحصیل کرده و فهیم شرکت تام را به نقطه اوج بازدهی نزدیک کند.
معاون منابع انسانی شرکت تام در بخش دیگری از صحبت هایش وجدان کاری و مسؤولیت پذیری را از عوامل مهم موفقیت برشمرد و تصریح کرد: وقتی تمامی عوامل اداری و اجرایی یک گروه با تمام توان در خدمت یک کار جمعی باشند قطعآ موفق خواهند شد و نقطه مقابل جایی است که بعضا به فکر پُر کردن ساعت کار و روز را بدون هدف به شب رساندن باشند.
میرزافلاح در خاتمه صحبت هایش با اشاره به برنامه های فشرده ورزشی و کاری فصل تابستان شرکت تام یادآور شد: بررسی عملکردها و بیلان کار همکاران در پایان سه ماهه دوم سال به کمک منابع انسانی شرکت آمده و می تواند در ارتقای جایگاه پرسنل نقش مهمی ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید