مرتضی زبردست

انجام تمرین های ورزش عمومی و حرفه ای در پارک ها و بوستان های تهران به روزهای پایانی خود نزدیک و بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی مجددآ از سر گرفته خواهد شد.
مدیران شرکت مشفق که معمولآ در پارک های پردیسان و باملند ورزش صبحگاهی خود را انجام می دهند صبح روز پنج شنبه هفدهم اسفندماه نیز رأس ساعت مقرر در پارکینگ پارک پردیسان حضور به هم رسانده و راهی محل بدن سازی این مجموعه شدند.
قبل از پرداختن به نحوه ورزش این گروه لازم به ذکر است مدیران شرکت مشفق و در رأس آنان مهندس شریعتی، مدیر عامل این شرکت اشتغال زا و یاری رسان خانواده صنعت، بیش از توجه به گستردگی انجام کار مفید در نقاط مختلف کشور، روی مسائل فرهنگی و اخلاقی حساسیت دارند، مدیران این مجموعه که اغلب تحصیل کرده های دانشگاه صنعتی شریف هستند اولویت اول کارشان تبلور مبانی انسانی، ادب، متانت، تواضع و پایبندی به اصول معرفتی است، قطعآ محصول کار این گونه کارآفرینان جلب رضایت ذی نفعان خواهد بود که در شرکت مشفق مصداق آن عینیت دارد.
و اما آخرین روز ورزش مشفقی ها در سال جاری بر خلاف جلسه قبل سنگین تر و طولانی تر بود به گونه ای که عرق برخی از دوستان درآمد و حتی آقا پسر گُلی که هشتمین دهه زندگی را سپری می کند نیز لحظه ای پا پس نکشید و تا دم آخر پا به پای همکاران برنامه های متنوع تمرینی را اجرا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید