رحیم رحیم زاده

لوزان ۵ نوامبر ۲۰۲۳ ( یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲)- همانطور که اعلام شده بود،مهلت نهایی برای ارسال آثار برای ششمین دوره جایزه رسانه های ورزشی ایپس برای سال ۲۰۲۳ در روز شنبه ۴ نوامبر، ساعت ۱۰ شب به وقت اروپای مرکزی به پایان رسید.در این دوره ۱۸۰۰ اثر از ۱۴۱ به ایپس رسیده است.مایلیم قدردانی خود را برای باور به این جایزه که تنها جایزه روزنامه جهانی نگاری ورزشی و داستان سرایی ورزشی است٬ ابراز نمائیم.
حالا چی؟ پس از بررسی دقیق همه آثار ارسالی تلاش براین است که مشخص شود آیا همه چیز به درستی انجام شده است و هیچ لینک یا فایلی فراموش نشده است، گروه متخصصان ما رتبه بندی را شروع می کنند تا در اولین مرحله، فهرست اسامی لیست های طولانی برای هر دسته را ایجاد کنند. این روند حداقل دو ماه طول خواهد کشید.

در ابتدای سال ۲۰۲۴ ، کمیته اجرایی لیست طولانی را به یک لیست کوتاه تبدیل خواهد کرد که آن لیست به هيات داوران تحويل داده مي شود. سپس هیئت داوران به منظور محدود کردن فهرست نهایی به ۱۰ نفر برتر و در نهایت تعین کاندیداهای نهایی (سه کاندید برتر)، شروع به بحث و بررسی خواهند کرد. در نهایت در روز برگزاری مراسم برندگان معرفی می شوند. در مجموع، این فرآیند شامل ۴۰ متخصص برتر از ۳۵ کشور مختلف است.طبق معمول، ما کل لیست های به روز شده را در وب سایت های aipsmedia و aipsawards منتشر خواهیم کرد.

گواهی نامه

همه شرکت کنندگان گواهی نامه دریافت خواهند کرد. سپس با توجه به وضعیت نهایی گواهی نامه دوم صادر خواهد شد.

تشکرات ویژه
در مجموع ۲۴ تقدیرنامه و تحسین ویژه برای دوره ۲۰۲۲ صادر شد.اینها با ارزش‌های AIPS و موضوعاتی که برای آینده ورزش، روزنامه نگاری و بشریت مرتبط در نظر گرفته می‌شوند، همسو هستند.
رتبه بندی قاره ای
پس از اجرای مراسم اهدای جوایز ویژه ، ما رتبه بندی قاره ها را نیز منتشر می کنیم تا از لحاظ منطقه ای از آثارتجلیل کنیم.
همه ملت ها
۱۴۱ کشور در این دوره ( دوره ششم )حضور دارند .تعداد کشور های قاره ها خبه شرح زیر است:
قاره آفریقا۳۹ کشور ٬ قاره آمریکا ۲۹ کشور ٬قاره آسیا ۳۰ کشور ٬ قاره اروپا ۳۹ کشور و قاره اقیانوسیه ۳ کشور.(برای اجتناب از طولانی شدن مطلب اسامی کشور ها قید نشد.)

دیدگاهتان را بنویسید