🔹برج دیبا در منطقه پونک تهران، هنوز به نام محسن رضایی شناخته می‌شود. این ساختمان به لحاظ مدارک هویتی، موقعیتی عجیب و پیچیده دارد.

🔹برج دیبا در منطقه ۴ شهرداری تهران، موقعیت خاصی دارد؛ این برج در مجاورت دو اتوبان، در شمال بزرگراه حکیم و مشرق بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد. برج دیبا در رقابت‌های انتخاباتی پیش، محل استقرار ستاد مردمی محسن رضایی بود و آدرس حزب همت (هم‌دلی مردم تحول‌خواه) که از احزاب نزدیک به فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حساب می‌آید در این ساختمان ثبت شده بود.

🔹مردم محل این ساختمان را همچنان متعلق به محسن رضایی می‌دانند. بنگاه‌های سطح منطقه نیز آن را در میان فایل‌های خود ندارند و اگر پاپی‌شان شوید که قصد اجاره یا خرید ساختمان مزبور را دارید، بدون بیان دلیلی واضح، کیس‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنند و به عبارت دیگر از کار روی این فایل می‌پرهیزند.

🔹برای ساختمان دیبا در زمستان ۱۳۹۷ در یکی از دفترخانه‌های تهران سند تک‌برگ صادر شده و همان‌طور که اشاره شد، اینک صاحب سند تقاضای صدور پایان کار برای ساختمان را به شهرداری منطقه ارائه کرده است.

🔹همسایه‌های برج دیبا می‌گویند خیلی وقت است که رفت و آمدها به این برج کاهش پیدا کرده و مثل سابق رونق ندارد. ظاهرا تنها چند سرایدار و نگهبان ساکن این ساختمان پرواحد هستند و حزب همت نیز نشانی دیگری را برای محل فعالیت‌های خود ثبت کرده است.

🔹آقای رضایی چندی پیش گفته بود: «باید مسیرهای فساد را از مبداء کور کرد.» به این اعتبار می‌توان از او خواست هویت ساختمانی را که چندی در اختیارشان بوده و مسیر پیچیده‌ای در تغییر مالکیت را پیموده، شفاف کنند

دیدگاهتان را بنویسید