اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.

در روزی که برف بارید و بارید به روی خار و خارا سنگ، اعتمادآنلاین، مهم‌ترین خبرهای روز را برای‌ شما مرور کرده است. به این خبرها می‌توان اعتماد کرد.
هشدار برفی

سازمان هلال احمر ایران درباره بارش شدید برف، باران، وقوع کولاک، وزش شدید باد و احتمال ریزش بهمن در ۱۸ استان این کشور هشدار داده و گفته این سازمان به حال آماده باش درآمده است.
بازهم داغ اوکراینی

امروز تعدادی از خانواده‌های جانباختگان پرواز اوکراینی در یک اقدام اعتراضی شکایتشان را از دادگاه نظامی تهران پس گرفتند.

عباس صادقی که پسر،‌ دختر، عروس و نوه خود را در پرواز ۷۵۲ از دست داده در پیام ویدئویی از پس گرفتن شکایت خود از دادگاه نظامی تهران خبر داد: «دردناکترین تحقیق حقیقت در این دادگاه رقم می‌خورد.»

او در یک پیام ویدئویی گفت که دادگاه نظامی تهران «نه صلاحیت، نه توانایی و نه اراده رسیدگی مستقل و بی طرفانه» به این پرونده را ندارد.
بوی قم

امروز هم تعدادی از دانش‌آموزان در قم به دلیل آنچه که بوی ناخوشایند و «گازی عجیب» توصیف می‌کنند راهی بیمارستان شدند- این ماجرای بوی در قم تمامی ندارد.
حمایت از میرحسین

صدها فعال سیاسی، فرهنگی و مدنی با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از بیانیه «برای نجات ایران» میرحسین موسوی از گذار دموکراتیک به یک نظام سیاسی مبتنی بر قانون اعلام حمایت کردند.

در این بیانیه ضمن انتقاد از برخورد با معترضان پس از فوت مهسا امینی در شهریورماه سال جاری، به ناتوانی ساختارهای کنونی در پاسخگویی به مطالبات معترضان اشاره شده و بر برنامه سه مرحله‌ای میرحسین موسوی در بیانیه نجات ایران تاکید شده است.
امپراتور به زندان می‌رود

زینب موسوی، ملقب به «امپراتور کوزکو»، کمدین ایرانی برای اجرای حکم راهی زندان شده است.او در صفحه پرطرفدار خود در اینستاگرام نوشته است با او تماسی گرفته شده که خود را به اجرای احکام معرفی کند.

دلار پرید

بر اساس گزارش‌ها از بازار آزاد ارز در تهران،‌ نرخ دلار در معاملات امروز به بالای ۴۵ هزار و هشتصد تومان رسیده و در حال ورود به کانال بالاتر است.

دیدگاهتان را بنویسید