محسن میردامادی می‌گوید: برخی جریان‌های سیاسی می‌خواهند دانشگاه را به پادگان تبدیل کنند و دانشجو را هم سرباز بار بیاورند. شاید اشاره‌ او به خبر جذب نیروهای نظامی حشدالشعبی به عنوان دانشجو در دانشگاه تهران باشد که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت
از جذب نیروهای حشدالشعبی در دانشگاه تا اخراج سریالی اساتید
خالص‌سازی، پاک‌سازی و انقلاب فرهنگی دوم عناوینی است که رسانه ها و تحلیلگران سیاسی کشور این‌روزها از آن، در توصیف اخراج‌های سریالی اساتید یاد می‌کنند

گروه سیاسی: اخراج سریالی اساتید دانشگاه در هفته‌های اخیر به یکی از پربازدیدترین اخبار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

ماجرا از روزی شروع شد که «علی شریفی‌زارچی» از اساتید دانشگاه شریف به دلایلی که دو طرف ماجرا از آن روایتی متفاوت را بیان می‌کنند اخراج شد.

با این حال روزنامه کیهان، صراحتاً در واکنش به این موضوع، شریفی‌زارچی را استاد اغتشاشگر نامید و اخراج او از دانشگاه را به حق دانست.

کیهان البته به اخراج او رضایت نداد و در دو شماره پی در پی ابتدا خواستار بازداشت و محاکمه این استاد اخراجی دانشگاه شد و سپس با بکار بردن صفت «قاتل کرونایی» برای شریفی‌زارچی، از خانواده‌های جانباختگان کرونایی در چهار سال گذشته خواست که از او به عنوان مشارکت در قتل عزیزانشان شکایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید