✍🏻سید عبدالجواد موسوی

🔹می خواهید باور کنید یا باور نکنید اما خدارا شاهد می گیرم اخبار این خانم پورن استاری که وارد ایران شد و به سفارت آمریکا یا همان لانه جاسوسی رفت را با دیده شک و تردید نگاه می کردم.

🔹چند سال پیش آلبومی بیرون آمد با هم صدایی چند خانم. یکی از همین ها که از سرآمدان دفاع از ارزش ها و اخلاق اسلامی و انقلابی است یکی از عوامل آن آلبوم را فاحشه خطاب کرد. در سایت ها و رسانه های رسمی هم افاضاتش منتشر شد. به همین بهانه هم تا توانست دولت وقت را به لجن کشید.

🔹هیچ کس هم از اعاظم و زعمای قوم صدایش در نیامد که چنین بی حرمتی ها و بی عفتی ها آن هم به نام خدا و رسول خدا چه تبعاتی دارد. هیچ کس هم از آبروی رفته یک زن بی پناه و بی گناه حرفی نزد. حالا همان موجود در مقابل خودنمایی های یک پورن استار آمریکایی در ام القرای جهان اسلام خفقان مرگ گرفته است.

🔹حضراتِ صدمیلیونی قلمِ مقدس هم که ماجرای دست دادن یکی از مقامات رسمی جناح مخالفشان با خانمی ایتالیایی را به بحرانی ملی تبدیل کردند این روزها مهم ترین مسئله شان حرف های پرویز شیخ طادی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر است و …واقعا حالم بهم می خورد از این همه حرف تکراری و بدیهی که هیچ حاصلی ندارد.

🔹از این همه ابتذال و ظلم آشکاری که از سوی مدعیان دین مداری و ارزش مداری بر ما می رود و هیچ چاره ای نداریم جز نوشتن همین حرف های تکراری و چشم به راه ماندن بهاری که نیست.

دیدگاهتان را بنویسید