مرتضی زبردست

تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی هم که یک تیم دونده و سخت کوش است خوب بازی کرد و اگر از موقعیت های خود بهتر استفاده می کرد برنده این دیدار بود.
نصرالله عبدالهی، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: ملوان همواره تیم قدرتمندی بوده و خصوصآ در زمین خود با حمایت تماشاگرانش عرصه را بر رقبا تنگ می کند.
وی افزود: با این وجود امروز شاگردان نکونام برابر میزبان خود بهتر بازی کرده و در دقایق پایانی نیز تیردروازه مانع برتری آنان شد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان راجع به مشکلات مالی تیم استقلال هم تصریح کرد: اعتراض کادر فنی و بازیکنان نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان منطقی است و این وظیفه مدیریت باشگاه است که به هر طریق ممکن و سرموعد مشکلات مالی مربیان و بازیکنان را برطرف کند.
عمونصی راجع به نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا نیز گفت: شرایط مناسبی بود تا بعد از حدود نیم قرن در هجدهمین دوره این پیکارها به قهرمانی برسیم تیمی که ژاپن را حذف کرده نباید به قطر می باخت بچه های ما بعد از غلبه بر ژاپن شایسته ترین تیم برای دریافت جام قهرمانی بودند که متأسفانه در حساس ترین مقطع شکست خورد و حسرت قهرمانی به دلمان ماند.
مدافع اسبق تیم ملی در مسابقه های جام جهانی سال ۱۹۷۸ آرژانتین در خصوص شایعه اخیر مبنی بر تطمیع چند بازیکن تیم ملی از سوی قطری ها نیز یادآور شد: ملی پوشان فوتبال کشورمان عاقل تر از آن هستند که تحت تأثیر این گونه حرکات ضد ورزشی قرار گیرند چون می دانند از هر حیث زیر ذره بین مسوولان بوده و کوچک تربن خطای این چنینی با محرومیت های مادام العمر مواجه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید