🔹اگر فردا روزی، حاکمیت بخواهد در خصوص انتخابات، مذاکراتی را با جبهه اصلاحات داشته باشد یا حتی خود جبهه بخواهد مذاکراتی را با حاکمیت داشته باشد، این امر، به فردی با سابقه مانند آقای نبوی نیاز دارد.

🔹من بر این باور هستم که بهزاد نبوی، باید در سمت ریاست جبهه اصلاحات به فعالیت خود ادامه دهد. اینکه ما بگوییم افراد جوان‌تر وارد شوند، به نظر من یک‌سونگری و تک‌بعدی است.

🔹جبهه اصلاحات قصد دارد فعالیت کند و در این شرایط نمی‌خواهد دیواری را به دور خود بکشد که تنها به فعالیت‌های درونی‌اش بپردازد.

🔹این نکته را در موافقت با نبوی با وجود سن و سال باید بگویم که ما مشکلی با سن و سال افراد نداریم، بلکه با اندیشه افراد مشکل داریم. اگر روی نبوی به عنوان رئیس جبهه تأکید داریم، به دلیل این است که او، یک چهره سیاسی دموکرات منش است.

🔹به جبهه اصلاحات نباید به عنوان مسأله کوتاه‌مدت و به صورت مقطعی و تک‌بعدی نگاه کنیم.باید به رهبر این جبهه نگاه همه‌جانبه داشته باشیم تا این فرد بتواند جبهه را هدایت، ریاست و مدیریت کند. قاعدتا این مسأله در نبوی وجود دارد.

🔹من برآوردی از اینکه نبوی تا چه میزان از آرای جبهه برخوردار است، ندارم؛ اما افراد زیادی طرفدار ریاست بهزاد نبوی هستند.

🔹در روز یک‌شنبه چهارم تیر، جلسه قطعی جریان اصلاح‌طلب خواهد بود و احتمالا در این جلسه، رأی‌گیری برای هیأت‌ رئیسه و ریاست انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید