کل درآمد این اسپانسر چقدر است که بتواند تعرفه های سنگین پشت پیراهن باشگاه استقلال را پرداخت کند؟ و آیا بار استقلال با حامیان اینچنینی به مقصد می‌رسد و هزینه های چند صد میلیاردی بازیکنان و مربیان و کادر باشگاه تامین می‌شود؟

بحران اقتصادی و مدیریت در استقلال به جایی رسیده که این باشگاه در اقدامی کم سابقه و شاید بی سابقه در تاریخ این باشگاه بزرگ، یک فروشگاه موبایل را به عنوان اسپانسر پیراهن خود برگزید.

یکی از انتقادات مهم از علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاهاستقلال، ناتوانی در جذب منابع مالی و عقد قرارداد با اسپانسر های معتبر و قدرتمند است تا مخارج تیم تامین شود اما او که در جدول امتیاز بندی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی نفر اول شده بود، در این فاکتور تعیین کننده عملکرد مطلوبی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید