🔹سه‌شنبه شب بود که مسعود شجاعی سرمربی جدید تیم هوادار، در یک گفتگوی اینترنتی اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن فعالیت نخواهد کرد. این به معنای خداحافظی رسمی او از میادین بود. به ۲۴ ساعت نکشید که باشگاه اوساسونا در صفحه رسمی خود تصاویری خاطره‌انگیز از شجاعی با پیراهن این تیم را منتشر کرد و نوشت:

«مسعود شجاعی ایرانی ‌بازنشستگی‌اش از فوتبال را اعلام کرد. ما همیشه او را به خاطر تکنیک فانتزی و گل‌هایش ‌به خاطر خواهیم داشت. خاطره او برای همیشه در یاد هواداران اوساسونا زنده است. در ‌مرحله جدید برایت آرزوی موفقیت داریم نابغه.»

🔹منتظر بودیم ببینیم واکنش فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های سایپا و تراکتور در قبال خداحافظی شجاعی چیست اما تا لحظه تنظیم این خبر، روی سایت باشگاه تراکتور که شجاعی ۳ فصل پیراهن این تیم را پوشید، هیچ خبری از واکنش نبود. سایت رسمی باشگاه سایپا هم کلا وجود خارجی ندارد!

🔹فدراسیون فوتبال هم روی سایتش اشاره‌ای به خداحافظی شجاعی که ۸۷ بازی ملی دارد نکرده‌‌ اما از بازی هند و سوریه گزارش تصویری منتشر کرده است! فقط پیج اینستاگرامی تیم ملی در یک پست، زحمت کشیده و تصویری از شجاعی را منتشر کرده و نوشته: «فوتبال ایران قدردان تلاش‌هایت خواهد بود کاپیتان مسعود.» فکرش را بکنید!

🔹اوساسونا در کمتر از ۲۴ ساعت با کولاژ چند تصویر زیبا از شجاعی، از او به عنوان نابغه یاد می‌کند اما در ایران فقط با یک عکس ساده یک متن یک خطی و از سر رفع تکلیف از او یاد می‌کنند! البته ما زیاده خواهیم. وقتی با یکی مثل علی دایی اینگونه تا می‌کنند، دیگر تکلیف امثال شجاعی که مشخص است

دیدگاهتان را بنویسید