بازیکنی که پولش رو تمام و کمال از استقلال گرفت و فقط برای این تیم تمرین کرد و در نیم‌فصل هم حاضر به فسخ قرارداد خود برای خالی شدن یک جای لیست باشگاه ایرانی نشد، حالا با ترک باشگاه بعداز موعد نقل‌وانتقالات مدعی شده که بازیکن آزاد است و یک تیم جدید انتخاب کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این اقدام طبق قوانین فیفا عواقب سنگینی دارد و مشخص نیست که آمانوف و باشگاه نسف قارشی با چه مشورت حقوقی دست به چنین تخلفی زده‌اند. قاعدتا استقلال حق شکایت دارد و می‌تواند تقاضای غرامت کند.

نسف قارشی اطلاعیه ای را درباره عزیزبک آمانوف منتشر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نسف قارشی ازبکستان سرانجام روز گذشته و در آستانه شروع مسابقات لیگ فوتبال ازبکستان از عزیزبک آمانوف هافبک جدید خود رونمایی کرد و به پنهانکاری ها درباره این بازیکن پایان داد.

آمانوف که حدود یک سال در تیم استقلال ایران حضور داشت، این فصل از سوی ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به کار گرفته نشد و این موضوع در نهایت باعث شد آمانوف باوجود پایان نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال بگیرد.

استقلالی‌ها بعد از جدایی آمانوف ITC او را صادر نکردند اما پس از یک هفته و بر اساس قوانین فیفا، این ITC صادر شد تا استقلالی‌ها هم به دنبال شکایت از بازیکن ازبکستانی خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید