اظهارات جدید رئیسی درباره تورم

رئیس جمهوری گفت: بارها اعلام کردیم که هر کشوری که بخواهد با ما در ارتباط باشد آمادگی تعامل را داریم، اما کشورهایی که بخواهند در مقابل ما ایستادگی کنند ما در مقابل آنها مقاوم خواهیم بود. امام مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند.
به گزارش صدای بورس,سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرد.

رئیسی در این مراسم اظهار کرد: لازم است یاد امام و یاد شهدای عالیقدر را گرامی بداریم و به روح امام درود بفرستیم و باید یاد همه شهیدان به ویزه شهدای عزیزی که در سال ۴۲ در ورامین امام را یاری کردند گرامی بداریم.

وی گفت: امام حیات دارد چرا که راه او زنده است و بیش از همه مواقع در عالم رونق دارد و کلام او در مجامع علمی مورد بحث قرار می‌گیرد. میراث امام هم که انقلاب باشد حیات دارد و اصالت انقلاب اسلامی به نام مبارک اوست. نباید اجازه داد در جامعه نام امام کمرنگ شود.

رئیس جمهور ادامه داد: نباید اجازه داد از انقلاب امام هویت زدایی کنند، می‌خواهند از خط امام و راه او انحراف و تحریف ایجاد کنند نباید اجازه داد چنین شود. خط و راه امام نورانی است و نباید اجازه داد در این راه روشن و نورانی که همه ما را به سعادت می‌خواند کسی تحریف و انحراف ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید