احمد مازنی نماینده پیشین مجلس می‌گوید: زنده به گور کردن دختران در دوره جدید به شکل مسموم کردن دانش آموزان دختر خود را نشان داده است اظهارات جنجالی درباره زنده‌ به گور کردن دختران ایران با مسمومیت
اظهارات جنجالی یک ایرانی درباره زنده‌ به گور کردن دختران ایران با مسمومیت

احمد مازنی نماینده و عضو پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس درباره مسمومیت‌های سریالی مدارس دخترانه می‌گوید: چندماه قبل سفر زیارتی به قم داشتم و آنجا از طریق برخی از خانواده‌های دانش‌آموزان متوجه چنین مسئله‌ای شدم. از آن زمان این شبهه و سوال همراه من بود. این موضوع مدتی مسکوت بود و بی‌سروصدا هم با آن برخورد شد ولی بعد متوجه اولیا این دانش‌آموزان با مسئولین آموزش و پرورش و استانداری قم ارتباط گرفتند و تجمعاتی داشتند و بعد از آن مسئولان بالاخره تصمیم گرفتند این موضوع پیگیری شود.

او می‌گوید: خبر‌هایی منتشر شده که حاکی است جریانی در مسمومیت دانش‌آموزان دختر نقش داشته است. اکنون هم خانواده‌ها و هم دانش‌آموزان و عموم مردم ایران از این اتفاق ناراحت و نگران هستند و دولت حتما باید به اندازه اهمیت این موضوع، درباره آن اطلاع‌رسانی کند.

مازنی با انتقاد از نمایندگان مجلس و در راس آن نمایندگان شهر قم، می‌گوید: ندیدم و نشنیدم این نمایندگان اطلاع‌رسانی صحیحی داشته باشند. ممکن است نامه‌نگاری و پیگیری کرده باشند، اما باید اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و به عنوان یک موضوع مهم برایشان تلقی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید