باشگاه ذوب‌آهن با مدیرعاملی نیما نکیسا با بحران اعتراض ورزشکارانش در رشته‌های غیر فوتبال مواجه شده است.
در ادامه اعتراضات ورزشکاران باشگاه ذوب‌آهن به بدعهدی مدیران این باشگاه در پرداخت مطالبات‌شان، این‌بار نوبت به دوومیدانی‌کاران این باشگاه رسید که با انتشار استوری اینستاگرامی، از مدیران ذوب‌آهن گلایه کنند: «چه گناهی کردیم به ذوب‌آهن آمدیم؟»

در این پیام ها ، به توجه ویژه باشگاه به تیم فوتبال اشاره شده، در حالیکه حقوق یکنفر از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن، برای کل تیم دوومیدانی کافی است.

اعضای تیم دوومیدانی ذوب‌آهن از جمله علی سیدی و محمد عبدشهری، در متن منتشرشده در استوری‌های خود نوشتند: «به پایان سال ۱۴۰۲ رسیدیم و ۸ ماه از پایان لیگ دوومیدانی گذشته. تیمی که به همت ورزشکارانش روی سکوی قهرمانی لیگ برتر دوومیدانی و همچنین لیگ برتر دوومیدانی داخل سالن رفت، هنوز تک ریالی از قراردادش را تسویه نکرده در صورتی که ‌تیم‌های سطح پایین‌تر هم تسویه کرده‌اند.»

در ادامه آمده: «ورزشکاری که تا قبل از امضای قرارداد ۱۰۰۰ بار با او برای حضورش در تیم تماس گرفته می‌شود، چرا نباید جواب تلفنش موقع گرفتن حق و حقوقش داده شود؟ اگر بقیه رشته‌های تیم ذوب آهن هم بود همین‌طور رفتار می‌شد؟ کمترین مبلغ قرارداد را با تیم دوومیدانی می‌بندید و موقع تسویه به نداری می‌افتید؟ کل قرارداد تیم اندازه یک نفر از ورزشکاران تیم‌های دیگر هم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید