بعضی‌ها شکلات یا نان نمی‌خورند اما من می‌توانم همه چیز بخورم و حتی گاهی اوقات نوشابه می‌خورم و به خودم نه نمی‌گویم، اما می‌دانم چه‌طور آن را کنترل
کسی نمی‌تواند روی عملکرد گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس در این فصل نمره منفی بگذارد. این بازیکن کلیدی سرخپوشان اما به‌جای غلو و خودنمایی، می گوید خیلی عادی زندگی می‌کند و حتی توصیه های معمول زندگی حرفه‌ای یک ورزشکار را رعایت نکرده است!
مدافع گرجستانی پرسپولیس به راحتی اعتراف کرده که تا پنج صبح بیدار می‌ماند و هرچیزی دلش بخواهد می‌خورد!

اعتراف بازیکن پرسپولیس در آستانه دربی: اغلب تا ۳ صبح بیدارم!

در یکی از مصاحبه‌ها گفته بودی تا ساعت ۳ صبح بیدار می‌مانم و هر غذایی که دوست داشته باشم می‌خورم و اگر می‌خواهید حرفه‌ای باشی مثل من زندگی نکنید.

بگذارید این موضوع را شرح دهم؛ چون برخی‌ها می‌پرسند تو به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای چه طور ساعت ۳ می‌خوابی؟ خودم می‌دانم چه‌طور برای بازی آماده بشوم. برای مثال اگر بعد از بازی استرس زیادی داشته باشم خوابم نمی‌برد و این در فوتبال طبیعی است. گاهی بعد از بازی تا ساعت ۳ یا ۴ یا حتی ۵ صبح بیدارم اما قبل از بازی می‌دانم چه‌طور خودم را آماده کنم و چه بخورم که برایم خوب باشد. قبل از بازی می‌دانم چه بخورم و چه بنوشم. گاهی وقت‌ها نمی‌توانم تا ساعت ۳ صبح بخوابم، اما این موضوع روی عملکرد من تاثیری ندارد.

مثلا بعضی‌ها شکلات یا نان نمی‌خورند اما من می‌توانم همه چیز بخورم و حتی گاهی اوقات نوشابه می‌خورم و به خودم نه نمی‌گویم، اما می‌دانم چه‌طور آن را کنترل کنم. البته هر روز این کار را نمی‌کنم اما امروز نوشابه می‌خورم. خودم تصمیم می‌گیرم که برایم چه چیزی خوب

دیدگاهتان را بنویسید