اعتراف رئیس قوه قضاییه به مشکلات شدید اقتصادی
رییس قوه قضاییه گفت: امروز اقتصاد و مسائل اقتصادی در دستورکار قرار دارد و اولویت کشور است، فلذا اقدامات مجموعه قضایی در راستای این اولویت برنامه ریزی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در شورای اداری استان البرز که در حال برگزاری است، گفت: اقتصاد، معیشت و تورم در شرایط کنونی کشور جزو اولویت‌هایی است که باید به صورت جدی مورد بررسی و برنامه ریزی قرار بگیرد.

محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه کلید مهار تورم رشد تولید است، افزود: موتور محرکه رشد تولید کاهش تصدی گری دولت و میدان دادن به بخش خصوصی است که پیش از این نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: در این خصوص نیاز داریم تا کارشناسان با بررسی دقیق نظرات خود را ارائه کنند و با برنامه ریزی درست و منسجم در این حوزه گام برداشت.

البرز برای تحقق شعار سال و مطالبه‌گری از دستگاه قضایی برنامه ریزی کند

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اینکه ابتدا باید مسئله اولیه کشور را باور کنیم و به نسبت آن برنامه ریزی انجام دهیم، تصریح کرد: انتظار می‌رفت مسؤولان استانی البرز نسبت به مسئله امروز کشور مشکلات استان خود را احساس نمی کردند و در این خصوص مطالباتی را ارائه می‌داشتند.

محسنی اژه ای با اشاره به اینکه البرز یکی از استان‌های پرجمعیت و مهاجر پذیر کشور است، اضافه کرد: باید در راستای مثبت یا منفی تلقی کردن مهاجر پذیر بودن البرز و جمعیت آن مطالعه دقیقی صورت بگیرد همه مسئولان استانی به این موضوع اشاره کردند اما هیچکس در این خصوص برای بهبود و یا استفاده از این ظرفیت برنامه‌ای نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید