ریکاردو ساپینتو در آستانه آخرین بازی فصل استقلال، دست از طرح مسائل حاشیه‌ای برنداشت و بار دیگر از اینکه هفت ماه حقوق نگرفته، گلایه و اعتراض کرد. او گفت که خودش و تیمش به همین دلیل خسته‌اند، اما یکی از مدیران پیشین باشگاه این ادعای او را قویا رد کرده است.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دربی ۱۰۱ در فینال جام حذفی بار دیگر مدعی شد که هفت ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌ است.
این ادعای او در واقع یک اتهام واضح و حمله به مدیران سابق باشگاه است، در حالی که آنها چنین موضوعی را تکذیب می‌کنند و می‌گویند حداقل سه بار به او پرداختی داشته اند.
تبلیغاتالی گشت

سرمربی استقلال در نشست خبری امروزش مثل چند هفته گذشته گفت: حدود هفت ماه است که حقوقم را دریافت نکرده‌ام و قول‌هایی هم داده شده؛ اما تاکنون کسی پولی دریافت نکرده است. سخت است، بخواهیم روی کارمان تمرکز کنیم و خیلی خسته‌ایم اما ذهن‌مان را روی بازی دربی گذاشته‌ایم تا فینال را ببریم.

با این حال یکی از مقامات پیشین استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک، ضمن رد این ادعای ساپینتو گفت: این آقا همین دو ماه پیش بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده و در مجموع تا فروردین سال جاری ۴۰۰ هزار یورو از قرارداد نیم میلیون یورویی اش گرفته است‌. دیگر مگر چقدر مانده که این همه منت سر باشگاه و هواداران می‌گذارد؟!

دیدگاهتان را بنویسید