معاون سازمان خصوصی‌سازی اعتراف و اعلام کرد: مالکیت 90 درصد استقلال و پرسپولیس همچنان به نام وزارت ورزش است.
معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: مالکیت ۹۰ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نام وزارت ورزش بوده و بابت واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد، هنوز مصوبه هیات وزیران گرفته نشده است.

این افشاگری یک مقام رسمی دولتی، دروغ بودن ادعای سجادی درباره اتمام جداسازی مالکیت سرخابی‌ها را اثبات می‌کند.

میثم پیله‌فروش معاون سازمان خصوصی‌سازی در جلسه امروز مجمع سرخ‌ها در محل ساختمان این باشگاه، درباره برگزاری مجمع استقلال و پرسپولیس بدون حضور اعضای هیات مدیره دو باشگاه اظهار داشت: در سال‌های قبل وزیر اقتصاد، مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را با حضور شخصی خودشان و وزیر مربوطه و وزارت دادگستری برگزار می‌کردند، اما در سال 1402 برگزاری مجامع به سازمان خصوصی‌سازی تنفیذ شد. این سازمان به واسطه سهامی که دولت در این دو باشگاه دارد، مسئول برگزاری مجامع شده است.

افشاگری مقام دولتی علیه سجادی: ۹۰درصد سهام استقلال و پرسپولیس هنوز مال وزارت ورزش است

وی ادامه داد: از فروردین‌ماه هیاتی در سازمان خصوصی‌سازی برای نظارت بر فرآیند واگذاری دو باشگاه شکل گرفت. در این هیئت، هم نمایندگان سازمان خصوصی‌سازی و هم نمایندگان وزارت ورزش حضور دارند. اولین دستورالعمل این هیئت بررسی وضعیت اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس بود. شاخص‌هایی تعریف کردیم و گفتیم براساس آن، داوطلب‌های حضور در هیئت مدیره ارزیابی می‌‌شوند. قرار شد مصاحبه‌هایی هم با داوطلبان عضویت در هیئت مدیره این دو باشگاه برگزار شود. حدود 30 نفر رزومه خود را تحویل دادند و قرار شد با آنها مصاحبه صورت گیرد. بعضاً این مصاحبه‌ها بیش از یک ساعت طول کشید. جمع‌بندی‌هایی انجام و قرار شد با برگزاری مجمع اعضای جدید هیئت مدیره معرفی شود. اینکه اعضای هیئت مدیره معرفی شوند به معنای این نیست که اعضا تغییر می‌کنند. این دو موضوع با هم فرق دارد.

دیدگاهتان را بنویسید