در صورت عدم ثبت قرارداد تا موعد فوق الذکر بازیکن حق فسخ قرارداد و دریافت ۱۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت را دارد
رضایی در پایان نیم فصل نخست در حالی که هیچ اخطار قبلی به مسئولان تراکتور نداد قرارداد خود را یکطرفه در آخرین دقایق نقل و انتقالات زمستانی فسخ کرد و مدعی شد با تفاهمنامه‌ای که در اختیار دارد بازیکن استقلال است!

افشای سند تفاهم آجورلو با کاوه؛ تاراج استقلال

او که در ابتدای فصل حتی در تمرینات آبی‌ها هم حضور داشت و در ترکیه هم با آبی پوشان اردوی آماده سازی را طی کرد به خاطر پافشاری ارسلان مطهری برای ماندن در استقلال مجبور شد به تراکتور برود اما حالا این بازیکن مدعی است که باید در تیم استقلال بازی کند! البته ارسلان هم الحق والانصاف با وجود بی‌مهری اولیه ساپینتو ، راه ترکیب اصلی را پیدا کرد و ناجی استقلال شد و چند گل مهم به ثمر رساند.

از طرفی استقلالی‌ها صراحتا اعلام کرده اند نیازی به کاوه رضایی ندارند، چون سرمربی این تیم خواستار جذب یک بازیکن خارجی است و این باشگاه برای خالی کردن جای یک بازیکن چالش‌های زیادی مثل فسخ قرارداد یکطرفه سیاوش یزدانی را متحمل شده است. در این زمینه قرارداد نجومی و سنگین سجاد شهباززاده هم در نوع خود جالب است که غرامت آن مانع فسخ استقلال می‌شود؛ مهاجم پا به سن گذاشته‌ای که با وجود حضور در ترکیب فیکس ساپینتو، بسیار ضعیف عمل کرد و حالا یک نیمکت نشین صرف است.

با این تفاسیر نشست کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای بررسی ادعای کاوه رضایی چند روز قبل برگزار شد و در این جلسه مسئولان باشگاه استقلال مدعی شدند تفاهمنامه‌ای که مصطفی آجرولو مدیرعامل قبلی با کاوه رضایی امضا کرده را قبول ندارند!

از طرفی تراکتوری‌ها هم که از رضایی بابت فسخ قرارداد یکطرفه شکایت کرده اند ادعا دارند این بازیکن نمی‌تواند در پیش فصل با دو باشگاه قرارداد امضا کند و در واقع برگه‌ای که در قالب تفاهمنامه میان وی و مدیریت پیشین این باشگاه امضا شده، وجاهت و سندیت اجرایی ندارد.

خبرنگار ورزشی یکی از خبرگزاری های داخلی با پیگیری‌های فراوان به تعهدنامه میان رضایی و مدیرعامل وقت استقلال دست پیدا کرده که فارغ از بحث توافق دو طرف، عدد و ارقام عجیبی در این تفاهمنامه برای پیوستن به استقلال درج شده که جای نقد جدی و بررسی در نهادهای نظارتی دولتی دارد. در این برگه اشاره شده که قرارداد این بازیکن شش ماهه و تا پایان فصل خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید