امام جمعه اهواز: عمده آسیب‌های کشاورزی به دلیل ندادن زکات است
در عالم آخرت جمعیت قابل توجهی از یهودیان و مسیحیان می‌گویند مسلمانان می‌گفتند؛ دروغ، غیبت، بی‌حجابی و ظلم بد است اما برخی از آن‌ها همه این کارها را انجام داده‌اند پس به کدام عمل این افراد نگاه کنیم؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در عرصه اقتصاد مقاومتی به دلیل عمل نکردن به فرمایش حضرت آقا چنین مصیبتی می‌بینیم بنابراین باید دولت انقلابی توجه ویژه‌ای به معیشت مردم داشته باشد و این موضوع جزو برنامه‌های دولت است.
سید محمدنبی موسوی‌فرد در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات که امروز (۱۹ بهمن‌ماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و افرادی که خوب این ماه‌ها را درک می‌کنند، بسیار تلاش می‌کنند که خود را برای لیله القدر آماده کنند.

وی افزود: در عالم آخرت جمعیت قابل توجهی از یهودیان و مسیحیان علیه ما احتجاج می‌کنند، زمانی که از این افراد می‌پرسند چرا مسلمان نشدید می‌گویند مسلمانان می‌گفتند؛ دروغ، غیبت، بی‌حجابی و ظلم بد است اما برخی از آن‌ها همه این کارها را انجام داده‌اند پس به کدام عمل این افراد نگاه کنیم؟ اینکه آن روز این افراد علیه ما احتجاج کنند، بسیار بد است

دیدگاهتان را بنویسید