امام جمعه قزوین: «زندانیان عفوشده» و حتی آنان که «با عصا راه می‌روند» هم باید در راهپیمایی شرکت کنند
هر طور شده باید خودمان را به راهپیمایی فردا برسانیم، امروز هم وظیفه داریم که با همه کسانی که می‌شناسیم، تماس بگیریم و حضور در راهپیمایی فردا را به آن‌ها یادآوری کنیم و باید فضایی خلق کنیم تا همه اقشار از کودک و جوان گرفته تا افراد کهنسال، زن و مرد و ریز و درشت در این راهپیمایی حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند. حتی آن کسانی که با عصا راه می‌روند، هم باید در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاضر شوند.
آیت‌الله عابدینی گفت: از فرزندان گرامی که از راه خطا برگشته‌اند و توسط رهبری عفو شدند، می‌خواهیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت داشته باشند و نشان دهند که شایستگی این لطف رهبری را داشته‌اند. با همه کسانی که می‌شناسیم، تماس بگیریم و حضور در راهپیمایی را به آن‌ها یادآوری کنیم و باید فضایی خلق کنیم تا همه اقشار از کودک و جوان گرفته تا افراد کهنسال، زن و مرد و ریز و درشت در این راهپیمایی حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشند. حتی آن کسانی که با عصا راه می‌روند، هم باید در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حاضر شوند.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی اقامه شد با تاکید بر لزوم حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: اعتقاد دارم با روحیاتی که در مردم مؤمن استان قزوین وجود دارد، همه انتظار فردا را می‌کشند تا برای حماسه‌آفرینی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید